پائلٹ کی مہارت اورحاضردماغی جہازطوفان میں پھنس جانے کے بعد تباہی سے بچالیا:تمغے کا مستحق ہے:ماہرین

0
36

لندن:برٹش ایئرویز کے پائلٹ کی مہارت اورحاضردماغی جہازطوفان میں پھنس جانے کے بعد تباہی سے بچالیا ،اطلاعات کے مطابق برٹش ایئر ویز کے پائلٹ کی تعریفیں اس وقت جاری ہیں جس نے نے برطانیہ میں تباہی مچانے والے طوفان کوری میں‌ پھنس جانے والے جہاز کو بڑی مہارت سے نکال کرتباہی سے بچا لیا ،

کوری طوفان کہ جس نے پچھلے ہفتے کے آخر میں پورے برطانیہ میں تباہی مچا دی،اسی طوفان کی زد میں‌ برٹش ایئرویز کا مسافر طیارہ بھی آگیا جو پیر کے روز ہیتھرو ہوائی اڈے پر قریب سے طوفان کی تباہ کاریوں میں اچانک پھنس گیا اور پھرپھنس جانے کے بعد صیح سلامت طوفان سے بچ نکلا

ہوائی جہاز کے اسپاٹرز کے مطابق، ہوائی اڈے پر 144 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے چلنے والے جھونکے میں پھنس جانے کے بعد ہوائی جہاز کو اترنے میں مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔ڈیلی میل نے رپورٹ کیا کہ طیارہ صبح 10.50 بجے ایبرڈین سے روانہ ہونے کے بعد ہیتھرو پر لینڈ کرنا تھا۔

اس پورے واقعے کے منظر کو بگ جیٹ ٹی وی نے اپنے کیمروں کی نظرمیں محفوظ کرلیا ، جس میں دکھایا گیا کہ طیارہ قریب آنے کے بعد اپنی طرف پلٹ گیا۔ اس کے بعد تیز ہواؤں نے پائلٹ کو "ٹچ اینڈ گو” پینتریبازی کی کوشش کرنے پر مجبور کیا، یعنی اسے دوسرا طریقہ اختیار کرنا پڑا۔

عینی شاہدین نے کہا کہ وہ پینٹ کو طیارے کی دم سے اترتے ہوئے دیکھ سکتے ہیں کیونکہ یہ لینڈنگ کی کوشش کے دوران زمین سے ٹکرایا تھا۔

 

 

برٹش ایئرویز نے یہ نہیں بتایا کہ جہاز میں کتنے مسافر سوار تھے لیکن ایک اور ذریعہ کے مطابق ایک A321 طیارہ زیادہ سے زیادہ 200 مسافروں کو لے جا سکتا ہے۔

جیری ڈائرز، جو بگ جیٹ ٹی وی چلاتے ہیں، کو یہ کہتے ہوئے سنا جا سکتا ہے "اوہ مائی گاڈ!” جیسے ہی جہاز لینڈنگ کے قریب پہنچ کر لڑکھڑانے لگتا ہے۔ ہوائی جہاز کو دیکھنے کے شوقین نے جیری ڈائرز کے وہ الفاظ اور وہ چیخ وپکار جو کہ اس نے جہاز کو بظاہر تباہی کی طرف جاتے ہوئے دیکھ کر کہے تھے ، اب ہرکوئی سُن کرحیران ہے جب ہوائی جہاز نے تیز ہواؤں میں اترنے کی کوشش کی۔

FlightRadar24.com کے ڈیٹا سے پتہ چلتا ہے کہ BA1307 دوسری کوشش میں بحفاظت لینڈنگ سے پہلے 3 675 فٹ (1 120 میٹر) کی بلندی پر واپس آگیا،
ڈرامائی واقعے کے بعد، ڈائرز نے ٹویٹ کیا: "پائلٹ تمغے کا مستحق ہے! بی اے کی تربیت اسے کسی منظر نامے میں استعمال کر سکتی ہے۔

یاد رہے کہ چند دن پہلے برطانیہ میں مسافر طیارہ حادثے سے بال بال بچ گیا، طیارے کا دروازہ ٹوٹ کر زمین پر گرگیا تاہم کسی مسافر کے زخمی ہونے کی اطلاع نہیں ملی۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ کے کیپ ٹاؤن ایئر پورٹ پر مسافر طیارے کے ساتھ اتفاقی طور پر حادثہ پیش آیا، مذکورہ برٹش ائیرویز کا مسافر طیارہ لندن ہیتھرو سے کیپ ٹاؤن پہنچا تھا۔

برٹش ایئرویز کا بوئنگ 777 کی لینڈنگ کے بعد تمام مسافر اور عملہ جہاز سے اترچکا تھا تاہم خوش قسمتی سے دروازہ گرنے کی وجہ سے کسی قسم کا جانی نقصان نہیں ہوا اور مسافر زخمی ہونے سے محفوظ رہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق مذکورہ طیارہ تقریباً 12 گھنٹے کی پرواز کے دوران نو ہزار670 کلومیٹر کا فاصلہ طے کرکے پہنچا تھا۔

طیارے کو بدھ کی رات مقامی وقت کے مطابق رات 8.50 بجے واپسی کا سفر طے کرنا تھا لیکن پرواز کو منسوخ کر دیا گیا اور مسافروں کو دوسرے طیارے کے ذریعے روانہ کیا گیا۔

مذکورہ طیارہ اگلی منزل کی جانب روانگی کی تیاری کر ہی رہا تھا کہ خوش قسمتی سے روانگی سے قبل ہی یہ واقعے پیش آیا جس کے بعد طیارے کو گراؤنڈ کردیا گیا۔

واقعے کی تصاویر سوشل میڈیا پر شیئر کی گئی ہیں۔ کیپ ٹاؤن انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر ہونے والے واقعے کی تحقیقات جاری ہیں۔

Leave a reply