خداراہماری ایک بارضدّی شخص سےجان چھڑادیں ساری زندگی نیکی نہیں بھلائیں گے:جہانگیرترین کون لیگ کاپیغام

0
16

اسلام آباد : خدارا ہماری ایک باراس ضدّی شخص سے جان چھڑا دیں ساری زندگی نیکی نہیں بھلائیں گے:جہانگیرترین کون لیگ کا پیغام ،اطلاعات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے رہنما جہانگیر ترین کو مسلم لیگ ن کی جانب سے بڑی آفر کی گئی ہے۔

ن لیگ کی طرف سے بڑی پیشکش کے حوالے سے عارف حمید بھٹی نے نجی ٹی وی چینل کے پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ کل رات جہانگیرترین کو ن لیگ کی جانب سے بہت بڑی آفر کی جا چکی ہے۔ن لیگ نے جہانگیر ترین سے کہا کہ آپ صرف ہاں کریں۔ہم روزوں میں آپ کو خوشخبری دیں گے۔

سینئر تجزیہ نگاردعویٰ کرتے ہیں کہ کل رات ن لیگ نے اپنے نمبر جہانگیر ترین کو بتائے اور کہا کہ ہمیں پیپلز پارٹی کی ضرورت نہیں ہے۔اتنے ہمارے لوگ ہیں اور اتنے آپ کے، آپ چاہیں تو ہم عید سے پہلے عید منا لیں گے۔لیکن جہانگیر ترین نے کہا کہ فی الحال نہیں ہیں تاہم بات چل پڑی ہے۔ بات کہاں تک پہنچتی ہے یہ تو آنے والا وقت بتائے گا۔

انہوں نے اس موقع پر کہا کہ ان کی اطلاعات کے مطابق جہاں ایک طرف اپوزیشن جہانگیر ترین اور عمران خان کے مابین دوریوں کا فائدہ اٹھانے کی بھرپور کوشش کر رہی ہے،وہیں : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما جہانگیر ترین کے معاملے پر حکومتی وزرا متحرک ہو گئے ہیں

Leave a reply