ورلڈ ہیڈر ایڈ

سلمان خان اپنی اگلی فلم کے لیے انوشکا کے ساتھ کام کیوں نہیں کرنا چاہتے؟ سلمان نے وجہ بتا دی

بالی ووڈ کے معروف اداکار سلمان خان کی ہر سال کی طرح عید پر فلم ہوتی ہے اور اس سال ان کی فلم "رادھے” کی ریلیز ہونے کے بعد بھارت کا سب سے زیادہ مطلوب پولیس افسر، ہر طرح کا غم و غصہ بن جاتا ہے، مداح مدد نہیں کرسکتے لیکن حیرت زدہ خاتون کون ہے جو اسکرینوں پر اپنے ساتھ جادو بنے گی۔

اگرچہ ایسا لگتا تھا کہ آخرکار اس سوال پر جوابات بالی ووڈ کی دیو انوشکا شرما کے گرد قیاس آرائیوں کے ساتھ ہی دیئے گئے ہیں، اس کہانی کا دوسرا رخ بھی ہوسکتا ہے۔

ڈیکن کرانیکل کی ایک رپورٹ نے ایک ذرائع کے حوالے سے بتایا ہے کہ فلم کے لئے سلمان کو رومانوی کرتے ہوئے انوشکا کے بارے میں جو آواز نکلی ہے اسے مسترد کرتے ہوئے اس کو "سچ نہیں ہے۔”

“سلمان دوبارہ انوشکا کے ساتھ کام کرنا نہیں چاہتے اور نہ ہی انوشکا کریں گے۔ سلطان کے دوران ان کے بہت زیادہ دلائل تھے اور سلمان خان اداکارہ کو شوٹ کرتے وقت بحث کرنا پسند نہیں کرتے تھے۔

دوسری جانب ایک اور ذرائع نے بتایا کہ شاید سوناکشی سنہا میگاسٹر کے ساتھ ساتھ برتری حاصل کرنے کی تیاری کر رہی ہیں لیکن انہوں نے مزید کہا کہ سلمان اسٹارلیٹ کو دبنگ فرنچائز سے خصوصی رکھنا چاہتے ہیں۔

مزید برآں دیشا پٹانی کا نام بھی اس کردار کے لئے سامنے آیا لیکن اس مقام پر بھی اس کا امکان کم نظر آتا ہے۔

رپورٹ میں مزید کہا گیا ہے کہ کترینہ کیف کو بالآخر سمجھا جاسکتا ہے کیونکہ اداکار سلمان کے ساتھ اسکرین شیئر کرنے کے موقع سے کبھی انکار نہیں کرتی ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.