fbpx

شاہ محمود قریشی کی شیخ نہان مبارک النہیان سے ملاقات

باغی ٹی وی : شاہ محمود قریشی کی شیخ نہان مبارک النہیان سے ملاقات

وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی نے آج متحدہ عرب امارات کے رواداری اور بقائے باہمی کے وزیر اور ایکسپو 2020 دبئی کے کمشنر جنرل ، مہمان خصوصی شیخ نہان مبارک النہیان سے ملاقات کی۔

دونوں ممالک کے مابین دوطرفہ تعلقات میں شیخ نہیان کی شراکت کا اعتراف کرتے ہوئے وزیر خارجہ نے انہیں پاکستان کا حقیقی دوست’ قرار دیا۔ انہوں نے دونوں ممالک کے مابین لوگوں کے تعلقات کو مضبوط بنانے ، متحدہ عرب امارات کی پاکستان میں سرمایہ کاری کی حوصلہ افزائی اور متحدہ عرب امارات میں 1.6 ملین پاکستانی کی فلاح و بہبود کو فروغ دینے میں شیخ نہیان کے کردار کو سراہا۔

وزیر خارجہ نے دوطرفہ تعاون بڑھانے کے امکانات ، بالخصوص سرمایہ کاری ، سیاحت اور متعلقہ انفراسٹرکچر کے شعبوں اور دونوں ممالک کے عوام کے مابینکے تعلقات کو مضبوط بنانے کے امکانات پر تبادلہ خیال کیا۔ وزیر اعلی خارجہ نے مرحوم شیخ زید بن سلطان النہیان کی جانب سے رکھی گئی پاک متحدہ عرب امارات دوستی کی مضبوط بنیاد کی تعریف کرتے ہوئے قریبی دوطرفہ تعلقات کو فروغ دینے اور مزید تقویت دینے پر زور دیا۔ دونوں وزراء نے اسلام اور اسلامی معاشرے کی اصل شبیہہ پیش کرنے میں رواداری اور بقائے باہمی کی اہمیت پر بھی تبادلہ خیال کیا۔

وزیر خارجہ قریشی نے دونوں ممالک کی ترقی میں پاکستانی تارکین وطن کے مثبت کردار کو اجاگر کیا۔ متحدہ عرب امارات کی قیادت نے تارکین وطن کے بارے میں ان کے مناسب غور و فکر کے لئے شکریہ ادا کرتے ہوئے ، وزیر خارجہ نے شیخ نہیان کو پاکستانی کمیونٹی کو درپیش مسائل ، خاص طور پر ویزا سے متعلق امور پر پابندیوں کے بارے میں بتایا۔ انہوں نے جلد از جلد ان کے حل کی اہمیت پر زور دیا۔ شیخ نہیان نے متحدہ عرب امارات کی پیشرفت میں پاکستانی تارکین وطن کی مثبت شراکت کا اعتراف کیا اور لوگوں کو لوگوں کے تعلقات میں استحکام دینے کی ضرورت پر اتفاق کیا۔

دونوں وزیروں نے ایکسپو 2020 دبئی کے بارے میں تفصیل سے تبادلہ خیال کیا۔ خطے میں اپنے نوعیت کے ایک بڑے میگا ایونٹ کی تعریف کرتے ہوئے وزیر خارجہ قریشی نے ایکسپو میں پاکستان پویلین کے قیام میں متحدہ عرب امارات کے تعاون کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے دبئی کے ایکسپو 2020 میں پاکستان کے پویلین کا مرکزی خیال ، جس کو پاکستان کے ‘پوشیدہ خزانے’ کی کامیابی کے ساتھ نمائش کے لئے پویلین کے زیادہ سے زیادہ استعمال کے بارے میں خیالات پر تبادلہ خیال کیا۔ شیخ ناہیان نے اس پروگرام کو خوش آمدید کہا ، جسے گرم جوشی سے قبول کیا گیا۔

شیخ نہیان نے کئی دہائیوں سے متحدہ عرب امارات میں پاکستانی کمیونٹی کی فلاح و بہبود میں کلیدی کردار ادا کیا ہے۔ وہ ابوظہبی خطے میں پاکستان کمیونٹی اسکولوں کے سرپرست اعلیٰ ہیں۔ وہ پاکستان میں بینکنگ اور ٹیلی مواصلات کے شعبوں میں بھی بڑے سرمایہ کار ہیں۔ 2005 میں انہیں متحدہ عرب امارات کے تعلقات میں قابل قدر شراکت کے لئے ‘ہلالِ پاکستان’ سے نوازا گیا تھا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.