دباؤ کا سامنا،ہتھیار نہیں ڈالوں گا، ملک ریاض

0
126
malik riaz

بحریہ ٹاؤن کے مالک،پراپرٹی ٹائیکون ملک ریاض ایک بار پھر پاکستان میں خبروں کی زینت بنے ہوئے ہیں

سابق وزیراعظم عمران خان اڈیالہ جیل میں ہیں، القادر ٹرسٹ کیس کی سماعت ہو رہی ہے، گواہوں کے بیان ریکارڈ ہو رہے ہیں، کیس میں بشریٰ بی بی ،ملک ریاض، فرح گوگی کا نام بھی شامل ہے، سوشل میڈیاپر یہ دعویٰ کیا جا رہا تھا کہ عمران خان کے خلاف ملک ریاض،زلفی بخاری یا شہزاد اکبر میں سے کوئی ایک وعدہ معاف گواہ بن جائے گا، تاہم تینوں نےوعدہ معاف گواہ بننے کی تردید کی، ملک ریاض نے تو ٹویٹ ہی کر دی

ملک ریاض نے ٹویٹ کرتے ہوئے کہا کہ” میری ساری زندگی، اللہ تعالٰی نے ہمیشہ مجھے اپنے اصول پر قائم رہنے کی رہنمائی کی ہے کہ میں کسی بھی معاملے میں سیاسی فریق نا بنوں ۔ اب ایک سال سے زیادہ عرصے سے، مجھ پر سمجھوتہ کرنے کے لیے بہت دباؤ ہے، لیکن میں کبھی بھی کسی کو اجازت نہیں دوں گا کہ وہ مجھے سیاسی مقاصد کے لیے پیادہ کے طور پر استعمال کرے۔ پاکستان میں جدید ترین پراجیکٹس متعارف کروانے پر مجھے اور میرے کاروبار کو ہمیشہ نشانہ بنایا گیا ہے ۔ 1996 سے آج تک ملک کی ترقی میں کردار ادا کرنے کی سزا بھگت رہا ہوں۔ میں نے ماضی میں اللہ تعالٰی کی مدد سے اس طرح کے دباؤ کا پوری ہمت اور طاقت کے ساتھ سامنا کیا ہے۔ آج بھی، ذاتی حیثیت میں، میں پورے یقین کے ساتھ کہہ سکتا ہوں، "over my dead body ۔” اپنی بیمار حالت اور پریشانی کے باوجود، میں اللہ کی مدد سے اس مصیبت کا سامنا کرنے کے لیے ثابت قدم ہوں، روزانہ مالیاتی کاروباری نقصان برداشت کر رہا ہوں اور پوری طرح دیوار کے ساتھ دھکیل دیا جا رہا ہوں، لیکن کسی دباؤ کے ہتھکنڈوں کے سامنے ہتھیار نہیں ڈالوں گا۔ اللہ تعالٰی اس مشکل دور میں عزت کے ساتھ میری رہنمائی اور مدد کرے گا اور مجھے سرخرو کرے گا ۔ انشاء اللہ”.

واضح رہے کہ بحریہ ٹاؤن کے مالک ملک ریاض پر الزام ہے کہ اس نے سابق وزیراعظم عمران خان اور ان کی اہلیہ بشریٰ بی بی سے فائدہ اُٹھانے کے لیے جہلم میں القادر یونیورسٹی کی زمین فراہم کی ہے

لیاقت چٹھہ سے رابطہ نہیں کیا، تحقیقات میں تعاون کیلیے تیار ہوں،ملک ریاض

ملک ریاض اور انکے بیٹے علی ریاض ملک کے اثاثے اور بنک اکاؤنٹس منجمد

190 ملین پاؤنڈ کیس، ملک ریاض اشتہاری قرار

عمران خان پھنس گئے، الیکشن خطرے میں،ملک ریاض کا انٹرویو کون کریگا؟

ملک ریاض کا انٹرویو ریکارڈ ہو گیا؟

بحریہ سے پیسے آئے نہیں آپ پہلے ہی مانگنا شروع ہوگئے،سپریم کورٹ کا وزیراعلیٰ سے مکالمہ

بحریہ ٹاؤن میں پولیس مقابلہ، دو ڈاکو ہلاک،پولیس اہلکار زخمی

آپ کی ناک کے نیچے بحریہ بن گیا کسی نے کیا بگاڑا اس کا؟ چیف جسٹس کا استفسار

آپ کو جیل بھیج دیں گے آپکو پتہ ہی نہیں ہے شہر کے مسائل کیا ہیں،چیف جسٹس برہم

زمینوں پر قبضے،تحریک انصاف نے بحریہ ٹاؤن کے خلاف قرارداد جمع کروا دی

کرونا سے دنیا بھر کی معیشت کو نقصان پہنچا،اقساط جمع کرانا ممکن نہیں،بحریہ ٹاؤن کی عدالت میں اپیل

بحریہ ٹاؤن کی سپریم کورٹ میں جمع رقم پر حق کس کا؟ اٹارنی جنرل نے سپریم کورٹ میں کیا تجویز دے دی؟

فرح گوگی اور محمد شاہ رنگیلے کی ہوش ربا داستان، نیا اسکینڈل، ملک ریاض گٹھ جوڑ بے نقاب

ملک ریاض کے خلاف کراچی میں مقدمہ درج 

سپریم کورٹ نے ملک ریاض سمیت دیگر کو نوٹسز جاری کر دیئے

ٹویٹر پر رضوان طاہر کہتے ہیں کہ میں نے حال ہی میں ملک ریاض کا ایک ٹویٹ دیکھا جس میں انہوں نے زور دے کر کہا کہ شدید دباؤ کے باوجود، وہ کسی کے ہاتھ کی کٹھ پتلی بننے سے انکار کرتے ہیں اور اپنی بے گناہی ثابت کرنے کی لڑائی جاری رکھیں گے۔ ان کے بیان کو غور سے دیکھتے ہوئے، لگتا ہے کہ قومی احتساب بیورو (نیب) ان کے خلاف ایک سنگین کیس تیار کر رہا ہے، جو موجودہ 120 ملین پاؤنڈز کے کیس سے الگ ہے۔ ملک صاحب ایسے بیانات دے کر پیشگی اقدامات کر رہے ہیں۔ اس طرح، اگر ان کے خلاف واقعی کوئی سنگین کیس لایا جاتا ہے، تو وہ دلیل دے سکتے ہیں کہ دوسروں کے ہاتھوں استعمال ہونے سے انکار کرنے کی وجہ سے انہوں نے یہ کیس ان کے خلاف شروع کیا ہے۔ میری نظر میں، ملک صاحب ایک انتہائی ہوشیار آدمی لگتے ہیں۔

ملک ریاض کیخلاف نیا ریفرنس آنے والا ہے، صحافی عمر چیمہ کا دعویٰ
صحافی عمر چیمہ کہتے ہیں ملک ریاض کی آج کی جانیوالی ٹویٹ کی وجہ کچھ دنوں میں ان پر ایک آنیوالا ایک ریفرنس ہے۔اس ریفرنس کا تعلق 190 ملین پاونڈز کیس سے نہیں بلکہ وہ کراچی کی زمینوں پر قبضےکا کیس ہے جس کی مد میں سپریم کورٹ نے 460 ارب جمع کروانے کا کہا اور انہوں نے پیسے جمع نہیں کروائے۔ سپریم کورٹ نے آرڈر میں لکھا تھا کہ اگر یہ پیسے جمع نہیں کرواتے تو ریفرنس بنایا جائے۔

Leave a reply