تھائی ایئرویز کا پاکستان کیلئے فلائٹ بحالی کا اعلان،شیڈول جاری

0
27

تھائی ایئرویز نے پاکستان سے اپنا فضائی آپریشن دوبارہ شروع کرنے کا اعلان کیا ہے۔

باغی ٹی وی : میڈیا رپورٹ کے مطابق ویراچارٹ تیامٹیکمپورن ٹیم لیڈ فارپاکستان نے بتایا کہ ہفتہ وار پروازیں پاکستان کے لیے دوبارہ شروع ہوں گی، جن میں 2 پروازیں کراچی سے، 2 پروازیں لاہور سے اور 2 پروازیں اسلام آباد سے بنکاک آپریٹ کرےگی اس تناظر میں تھائی ایئرویز نے اپنے ٹریول ایجنٹس، ٹور آپریٹر اور آن لائن کے ذریعے ٹکٹوں کی فروخت شروع کر دی ہے۔

ریاست مدینہ میں کرکٹ، وزیراعظم عمران خان کے نام کھلا خط

تھائی ایئرویز لاہور، کراچی اور اسلام آباد سے ہفتہ میں دو بار سروس چلائے گی (ہر ہوائی اڈے پر ہفتہ میں دو بار پروازیں)۔ تھائی ایئرویز کی طرف سے مشترکہ پرواز کا ابتدائی شیڈول جاری کر دیا گیا ہے

بنکاک سے لاہور اور لاہور سے بنکاک کے لیے ہفتہ وار 4 پروازیں آپریٹ ہوں گی تھائی لینڈ کے دارالحکومت سے لاہور کے لیے منگل اور جمعہ کو پروازیں آپریٹ کی جائیں گی۔ تھائی ایئرویز نے ٹکٹوں کی فروخت شروع کردی ہے۔

آرمی چیف سے یورپی یونین کی سفیر اندرولا کمنارا کی ملاقات

واضح رہے کہ پاکستان تھائی لینڈ اور دنیا کے لیے ایک بہت بڑی اور ممکنہ مارکیٹ ہے اور تھائی ایئر ویز انٹرنیشنل ہونے کے ناطے پاکستانی مسافروں کو بہتر اور آسان سفری سہولیات فراہم کرتا ہے تھائی لینڈ اور اس کے نیٹ ورک کا سفر کرنے والے مسافروں کے علاوہ یہ پاکستان کارگو کے کاروبار کو فروغ دینے میں بھی اہم کردارادا کرتا ہے۔

دوسری جانب عالمی ہوا بازی کی تنظیم اکاؤنے سول ایوی ایشن اتھارٹی پر سیفٹی سگنی فکینٹ کنسرن ( ایس ایس سی ) ختم کردیا، جس کے بعد یورپی یونین کی پابندی ہٹنے کے امکان روشن ہوگئے ہیں۔

شہبازشریف بھی باہرجانے کی اجازت کی شرط پر استعفے کی پیشکش کرچکے ہیں،شہباز گل کا…

Leave a reply