وزیراعلیٰ بلوچستان نے ایوب اسٹیڈیم اسپورٹس کپملیکس میں زیر تعمیر عمارتوں کا جائزہ لیا

کوئٹہ : وزیراعلیٰ بلوچستان کا ایوب اسٹیڈیم کمپلیکس کا دورہ. وزیر اعلیٰ نے ایوب اسٹیڈیم کمپلیکس میں کھیل کے مختلف زیر تعمیر مختلد عمارتوں کا بھی جائزہ لیا. وزیراعلیٰ بلوچستان کوایوب اسٹیڈیم کیمپلیس میں مختلف زیر تعمیر عمارتوں کے حوالے سے بریفنگ دی گئی. وزیراعلیٰ بلوچستان نے ایوب اسٹیڈیم اسپورٹس کپملیکس میں زیر تعمیر عمارتوں کا بھی جائزہ لیا. وزیراعلیٰ بلوچستان سائیکلینگ ویلوڈروم کا کے کام کو روک دیا گیا.
وزیراعلیٰ بلوچستان جام کمالکا کہنا ہے کہ ایوب اسٹیڈیم میں نیشنل گیم کے حوالے سے تیاریاں جاری ہے ۔ ایوب اسٹیڈیم ایک بہت بڑا کیملیس ہے مزید بہتری کی ضرورت ہے۔ایوب اسٹیڈیم کو صرف گیم کیلئے مختلص کیا جائے گا۔ 2017 میں یہ پروجیکٹس شروع کیا گیا پہلے سے ہی اس پروجیکٹ کو صحیح طرح شروع نہیں کیا گیا۔ بلوچستان اور پاکستان میں رویت ہے پروجیکٹ میں بعد میں چیزیں ڈال دیا جاتا ہے۔سائیکلنگ کا ویلوڈروم دنیا میں بہت کم بنایا گیا ہے۔ سی ایک ڈیلبلیو ڈیمارمنٹ کو الگ کرنا ایک بہت بڑا ٹاس تھا۔ ایوب اسٹیڈیم میں تمام کام بہتر انداز میں جاری ہے۔ جب پروجیکٹ میں ایڈوانس پیمنٹ دیا جاتا یے تو کام سست روی کا شکار ہوتا ہے۔
سابقہ دور میں ہی ان پروجیکٹس کو پیمنٹ دیا گیا ہے اس لیے بھی سست روی کا بھی چکار تھا۔ عبدالقادر نے آذاد امیدوار کے تحت سینٹ کے کاغذات جمع کروائیں ہے۔ سینٹ میں پہلے بلوچستان کی بدنامی ہوتی تھی مگر اس بار ایسا نہیں ہوا ہے۔ باپ کے پچھلے چار سینٹرز کی طرح اب بھی مثالی کارکردگی دیکھائیں گے ۔ اے این پی اور پی ٹی آئی سے وعدہ کیا تھا کہ سینٹ الیکشن میں تعاون کرینگے۔ عبد القادر کو باپ پارٹی تعاون کریگا۔ عبدالقادر سے ٹکٹ واپس لینے کا فیصلہ پی ٹی آئی نے ہم سے بغیر مشاورت نہیں کیا۔ بلوچستان عوامی پارٹی بلوچستان تک محدود نہیں ہے ۔ ستارہ ایاز کا اے این پی کو چھوڑ کر ہماری پارٹی میں آنا آسان نہیں ۔ کوئٹہ والوں کے ساتھ بریفکیس ہے تو باہر والوں کے ساتھ تجوریاں ہے۔ اپوزیش کو بھی داد دیتاہوں کہ سینٹ الیکشن میں پیرشوٹرز کے کاغذات نہیں جمع کیے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.