ورلڈ ہیڈر ایڈ

پاکستان میں انٹرنیٹ ک سپیڈ دنیا کے مقابلے میں‌کیا ہے ، تفصیل آگئی مگر پڑھنا نہ بھولیئے

واشنگٹن :پاکستان میں انٹر نیٹ کے شوقین افراد کے لیے دلچسپ معلومات پرمشتمل خبر نے حیران کردیا ، اس حوالے سے یہ بتایا گیا ہے کہ موبائل انٹرنیٹ ڈاﺅن لوڈ اسپیڈ میں پاکستان کس نمبر پر ہے؟اس رپورٹ میں کہا گیا ہےکہ اگر تو آپ موبائل فون پر ہی انٹرنیٹ استعمال کرنے کے عادی ہیں تو جنوبی کوریا اور آسٹریلیا وہ ممالک ہیں جہاں آن لائن ڈاﺅن لوڈنگ رفتار آپ کو بہت زیادہ پسند آئے گی۔

دنیا بھر میں انٹرنیٹ اسپیڈ کی میپنگ کرنے والے ادارے اوکلا (Ookla) کے مطابق جنوبی کوریا موبائل انٹرنیٹ کی فہرست میں 97.44 ایم بی پی ایس کی اوسط ڈاﺅن لوڈ اسپیڈ کے ساتھ سرفہرست ہے۔ دوسرے نمبر پر آسٹریلیا ہے جہاں کی اوسط رفتار 63.34 ایم بی پی ایس ہے۔

قطر 61.72 ایم بی پی ایس کے ساتھ تیسرے، متحدہ عرب امارات 61.24 ایم بی پی ایس کے ساتھ چوتھے اور ناروے 60.90 ایم بی پی ایس کے ساتھ پانچویں نمبر پر رہا۔

پاکستان 144 ممالک کی اس فہرست میں 116 ویں نمبر پر ہے جہاں موبائل انٹرنیٹ ڈاﺅن لوڈنگ کی اوسط رفتار 13.55 ایم بی پی ایس ہے۔پاکستان اس معاملے میں الجزائر، انڈونیشیا، بنگلہ دیش اور بھارت سے آگے ہے بلکہ بھارت اس فہرست میں 130 ویں نمبر پر ہے۔

رپورٹ کے مطابق 2 برس میں دنیا بھر میں موبائل انٹرنیٹ اسپیڈ 21.4 فیصد سے بڑھ کر 22.81 سے 27.69 ایم بی پی ایس تک بڑھ گئی۔تاہم جہاں تک براڈ بینڈ انٹرنی ٹاسپیڈ کی بات ہے تو اس معاملے میں سنگاپور 191.93 ایم بی پی ایس کے ساتھ سرفہرست ہے جبکہ جنوبی کوریا 156.18 ایم بی پی ایس کے ساتھ دوسرے نمبر پر موجود ہے۔

انٹرنیٹ اسپیڈ کی میپنگ کرنے والے ادارے اوکلا (Ookla) کے مطابق 177 ممالک کی اس فہرست میں پاکستان 156 ویں نمبر پر موجود ہے جہاں یہ رفتار 9.02 ایم بی پی ایس ہے جبکہ بھارت 30/74 ایم بی پی ایس کے ساتھ 70 ویں نمبر پر ہے۔لیکن دوسری طرف پاکستان میں جی 5 انٹرنیٹ کے استعمال کے حوالے سے منصوبہ بندی ہورہی ہے ، پھر ممکن ہےکہ پاکستان کی یہ پوزیشن دیگر ممالک سے بہتر ہوجائے

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.