عالمی بینک کا پاکستان کو 2 ارب ڈالرز فنڈز فراہم کرنے پر غور

0
29

عالمی بینک نے پاکستان کو 2 ارب ڈالرز فنڈز فراہم کرنے پر غورشروع کردیا۔

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق عالمی بینک نے کہا ہے کہ رقم سیلاب متاثرین کی بحالی اور تعمیر نو کیلئے دی جارہی ہے ۔ فنڈز ماحولیاتی تبدیلیوں کے خطرات سے نمٹنے کیلئے دینے پر غور کررہے ہیں ۔عالمی بینک سیلاب متاثرین کو فوری اقدامات کے تحت فنڈز فراہم کرے گا۔

قدرتی آفات کا مقابلہ کرنے کے لیے عالمی برادری کو یکجا ہونا پڑے گا ،وزیراعظم

عالمی بینک نے کہا کہ خوراک،صحت،راشن،خیمے اور ادویات کیلئے فنڈز فراہم کئے جائیں گے ،عالمی بینک سیلاب متاثرین کی بحالی اور کیش ٹرانسفر کیلئے فنڈز فراہم کرے گا،عالمی بینک سیلاب متاثرین کی تعمیر نو اور بحالی کیلئے فنڈز فراہم کرے گا۔

عالمی بینک کے نائب صدر مارٹن ریزر نے کہا کہ سیلاب کے باعث لائیو اسٹاک اور قیمتی جانوں کے ضیاع پر افسوس ہوا۔ عالمی بینک پاکستان کی مدد کرنے کے عزم پر قائم ہے،وفاق اور صوبائی حکومت کے ساتھ مل کر سیلاب متاثرین کو ریلیف کے اقدامات کر رہے ہیں۔

عالمی رہنماؤں نے یقین دلایا کہ پورے اخلاص کے ساتھ پاکستان کی مدد کی جائے گی،وزیراعظم

عالمی بینک کے جنوبی ایشیا ریجن کیلئے صدر مارٹن ریزر کا دورہ پاکستان اختتام پذیر ہوگیا، اس دوران نائب صدر عالمی بینک نے گورنر اسٹیٹ بینک، وزیر مملکت برائے خزانہ اور وزیر منصوبہ بندی سے بھی ملاقاتیں کیں۔ مارٹن ریزر کاکہناہے کہ پاکستان موسمیاتی خطرات سے متاثرہ دنیا کے10 بڑے ممالک میں شامل ہے-

ہمیں تعمیر نو اور بحالی کے لیے بہت زیادہ فنڈز کی ضرورت ہے،بلاول بھٹو

Leave a reply