حوثی باغیوں کو بڑا جھٹکا،یمن کو سعودی عرب سے ملانے والے شہر کا بڑا حصہ چھن گیا

0
22

یمن میں عرب اتحاد نے حوثی باغیوں کے خلاف کارروائی کرتے ہوئے اہم ترین شہر حرض کا بڑا حصہ آزاد کرالیا۔

باغی ٹی وی : عرب نیوزکے مطابق یمنی فوج کی جانب سے حوثی فورسز کو علاقے سے نکالنے کے لیے کارروائی کے ایک دن بعد یمنی شہریوں کو خبردار کیا گیا کہ وہ شمالی شہر حرد کی طرف جانے والی سڑکوں سے گریز کریں،یمن میں قانونی حیثیت کی بحالی کے لیے اتحاد یمنی فوج کی جانب سے اسٹریٹجک شہر کو ایران کی حمایت یافتہ حوثی ملیشیا سے آزاد کرانے کی کوششوں کی حمایت کر رہا ہے۔

ہفتہ کی صبح 3 بجے شروع ہونے والے اتحاد نے حرض کی سڑکوں پر گاڑیوں کو نشانہ بنانے کی دھمکی دی اور کہا کہ یہ علاقہ ایک آپریشن کی جگہ ہے جہاں یمنی حکومت کے فوجی شہر پر قبضہ کرنے کے لیے زور دے رہے ہیں۔

اسرائیل اور امریکا کا دفاعی میزائل ’’ آئرن ڈوم سسٹم‘‘ کی تیاری پر اتفاق

سعودی پریس ایجنسی نے اتحادی افواج کے ترجمان کے حوالے سے بتایا کہ حرض کے ارد گرد کے علاقے "آپریشن کے دائرے میں ہیں اور ان کی چوبیس گھنٹے نگرانی کی جا رہی ہے، اور ان سڑکوں پر کسی بھی نقل و حرکت کو نشانہ بنایا جائے گااتحاد کی جانب سے یہ انتباہ اس وقت سامنے آیا جب یمنی فوج کے دستوں نے، جنہیں اتحادی فضائیہ کی حمایت حاصل ہے، ملیشیا کے جنگجوؤں کو شہر کے مشرق میں تزویراتی مقامات کو چھوڑنے پر مجبور کرنے کے بعد حرد کا تقریباً محاصرہ کر لیا۔

بریگیڈیئر یمنی فوج کے ترجمان جنرل عبد اللہ مجیلی نے ہفتے کے روز عرب نیوز کو بتایا کہ سرکاری دستوں نے حرض کے مشرق میں ایک فوجی اڈے اور زمین پر قبضہ کر لیا ہے فوجیوں نے حوثیوں سے کہا جو شہر کے مرکزی علاقے پر قابض ہیں ہتھیار ڈال دیں۔

پاک افغان سرحد کے قریب برفانی تودے کی زد میں آکر19 افراد جاں بحق

یمن کی افواج کے ترجمان برگیڈیئر جنرل عبدو عبداللہ مجیلی کے مطابق یمن کی سرکاری افواج نے عرب اتحاد کی مدد سے شمالی صوبے حجہ کے شہر حرض کے آس پاس بڑے حصے کا قبضہ واپس حاصل کرلیا ہے اور اب وہ شہر کے مرکز کی طرف پیش قدمی کر رہے ہیں جمعہ کے روز یمنی افواج نے حرض کا محاصرہ کرکے حوثی باغیوں سے اہم حصوں کا قبضہ حاصل کیا تھا، اس میں ایک فوجی چھاؤنی بھی شامل تھی۔ محاصرے کے بعد یمنی افواج نے حوثی باغیوں سے ہتھیار ڈالنے کا کہا لیکن انہوں نے شہر میں بارودی سرنگیں بچھادیں جن کو ہٹانے کا کام کیا جا رہا ہے-

مجیلی نے کہا، "قومی فوج نے المحمصم فوجی اڈے اور حجہ کو حدیدہ سے ملانے والی بین الاقوامی سڑک کو آزاد کرایا، اور اب شہر کے مرکز کی طرف بڑھ رہی ہے۔”

حکومتی فوجیوں کی جانب سے حاصل ہونے والی کامیابیوں کا اعلان سب سے پہلے جمعے کو یمنی فوج کے 5ویں فوجی علاقے کے کمانڈر میجر جنرل یحییٰ صلاح نے حرد حملے کے آغاز کے چند گھنٹے بعد کیا تھا شمالی صوبے حجہ میں فوجی حملے "فریڈم آف ہیپی یمن” آپریشن کا حصہ ہیں جس کا اعلان بریگیڈیئر جنرل نے حوثیوں سے ملک کو آزاد کرانے کے لیے کیا ہے۔

معروف شاپنگ مال نے ملازمہ کو حجاب پہننے پر نوکری سے نکال دیا

مجیلی نے کہا کہ حرض کی آزادی سے حکومتی دستوں کو بندرگاہی شہر حدیدہ کی طرف جنوب کی طرف دھکیلنے کا موقع ملے گا، التوال سرحدی گزرگاہ کو محفوظ بنایا جائے گا جو یمن کے شمالی علاقوں کو سعودی عرب سے جوڑتا ہے، اور ہزاروں بے گھر لوگوں کو اپنے گھروں کو لوٹنے میں مدد فراہم کرے گا۔

مقامی میڈیا رپورٹس میں کہا گیا ہے کہ حوثیوں نے حرضخ کے ارد گرد سرکاری فورسز پر تین بیلسٹک میزائل فائر کیے اور فوجیوں کو شہر میں پیش قدمی سے روکنے کے لیے بارودی سرنگیں بچھائیں سرکاری فورسز نے حوثیوں کے گڑھ شمالی صوبے صعدہ میں بھی پیش قدمی کی اور ضلع ہیدان کے کئی مقامات اور علاقوں پر قبضہ کر لیا۔

اتحاد نے ایک بیان میں کہا کہ حوثیوں کو بھاری جانی نقصان اٹھانا پڑا، جب کہ اتحادی جنگی طیاروں نے گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران حجہ اور مارب کے صوبوں میں ملیشیا کی 13 گاڑیوں کو تباہ کر دیا

عرب نیوز کے مطابق اگر یمن کی سرکاری افواج حرض شہر کا مکمل قبضہ حاصل کرنے میں کامیاب ہوجاتی ہیں تو سعودی عرب کے ساتھ سرحدی گزرگاہ الطوال بھی کھل جائے گی اس کے علاوہ حوثی باغیوں کیلئے حدیدہ ریجن میں کمک کے راستے بند ہوجائیں گے جس کے نتیجے میں حجہ صوبے کے باقی علاقے بھی باآسانی آزاد کرائے جاسکیں گے۔

یمن میں فوڈ ڈلیوری کے لیے گھوڑوں کا استعمال

دوسری جانب ” العربیہ ” کے مطابق یمن میں آئینی حکومت کے حامی عرب اتحاد کے مطابق اتوار اور پیر کی درمیانی شب الجوف صوبے میں بیلسٹک میزائل داغنے کے ایک لانچنگ پیڈ کو تباہ کر دیا گیا عرب اتحاد نے واضح کیا کہ یہ کارروائی شہریوں کو دشمن کے حملوں سے بچانے کے واسطے عمل میں آئی عرب اتحاد نے ہفتے کو علی الصباح صنعاء اور دیگر صوبوں میں قانونی عسکری اہداف کو نشانہ بنانے کے لیے فوجی آپریشن شروع کیا۔

اس سے قبل "الیمن السعید” بریگیڈز نے حجہ صوبے میں حرض شہر کو حوثیوں کی بچھائی گئی ہزاروں بارودی سرنگوں سے پاک کیا۔اس بات کی تصدیق کی گئی ہے کہ آزاد کرائے گئے علاقوں میں انسانی اور امدادی کارروائیاں تطہیر کے عمل کے بعد شروع کی جائیں گی عرب اتحاد نے گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران میں مارب اور حجہ میں حوثی ملیشیا کے خلاف 16 کارروائیاں کیں۔ ساتھ ہی یمنی فوج نے ملیشیا کے ٹھکانوں پر شدید گولہ باری اور راکٹ باری کی۔ اتحادی طیاروں نے حوثیوں کے جتھوں کو نشانہ بنایا۔

یمن میں آئینی حکومت کی فوج نے گذشتہ ہفتوں کے دوران میں شبوہ ، مارب اور حجہ کے محاذوں پر قابل ذکر پیش قدمی کو یقینی بنایا ہے۔ اس دوران حوثیوں کو بھاری جانی و مادی نقصان اٹھانا پڑا۔

شہزادہ چارلس بادشاہ اور ان کی اہلیہ کمیلا پارکر ملکہ برطانیہ ہوں گی،ملکہ الزبتھ نے…

Leave a reply