6 سالہ بچے نے سلمان خان کے شادی شدہ ہونے کا دعویٰ کر دیا

0
40

بھارت کے مقبول ترین رئیلیٹی شو بگ باس کے سیزن 14 کی گزشتہ رات فائنل قسط نشر کی گئی جس میں 6 سالہ بچے نے سلمان خان کے شادی شدہ ہونے کا دعویٰ کردیا ۔

باغی ٹی وی : بگ باس 14 کے گرینڈ فائنل میں جب بچے نے سلمان خان کے شادی شدہ ہونے کا دعویٰ کیا تو بالی وڈ اسٹار نے کہاکہ اگر میں مناسب وقت پر شادی کرلیتا تو آج تمہاری عمر کے پوتے پوتیوں والا ہوتا۔

رئیلیٹی شو کے ڈانس دیوانے کنٹیسٹنٹ سہیل خان جب اسٹیج پر آئے تو سلمان خان نے ان سے ان کا نام پوچھا جس پر 6 سالہ لڑکے نے کہا کہ میں آپ کے چھوٹے بھائی سہیل خان جیسا ہوں۔

خیال رہےکہ بالی وڈ اداکار سلمان خان اب تک زندگی کی 55 بہاریں دیکھ چکے ہیں لیکن اس کے باوجود بھی بھارتی فلم نگری کے کنوارے سپر اسٹار ہیں۔

واضح رہے کہ بھارت کے مشہور رئیلٹی شو’بگ باس‘ کے 14 ویں سیزن کا گزشتہ رات فائنل ہوا ہے۔ بگ شو کے فنیلے میں راکھی ساونت سمیت 5 امیدوار پہنچے تھے تاہم راکھی فائنل میں شوکو چھوڑ دیا تھا-

شو کے فائنل سے قبل رتیش دیش مکھ نے راکھی ساونت کو فائنل کھیلنے یا بیگ لیکر شو چھوڑنے کا آپشن دیا جو انہوں نے فوری ہی قبول کرلیا۔

اداکارہ کے بیگ میں 14 لاکھ بھارتی روپے کی رقم تھی جو انہوں نے قبول کرکے شو کو چھوڑ دیا اور اس طرح وہ فائنل سے قبل پیسے لیکر شو چھوڑنے والی پہلی امیدوار بن گئی ہیں۔

جبکہ دوسری جانب شو بگ باس کے سیزن 14 کا ٹائٹل اداکارہ ربینہ دلیک نے اپنے نام کر لیا ہے بگ باس 14 میں فتح حاصل کرنے والی ربینہ دلیک نے اپنے چاہنے والوں کا شکریہ ادا کیا اور کہا کہ آپ ہیں تو میں ہوں۔

سلمان خان بگ باس کے اگلے سیزن کی میزبانی کا کتنا معا وضہ لیں گے؟

کون ہو گا بگ باس کے سیزن 14 کا فاتح؟

بگ باس سیزن 14 کا ٹائٹل اداکارہ ربینہ دلیک نے اپنے نام کر لیا

Leave a reply