آمدن سے زائد اثاثہ کیس؛ اسپیکر سندھ اسمبلی کی درخواستِ ضمانت مسترد

0
42

آمدن سے زائد اثاثہ کیس؛ اسپیکر سندھ اسمبلی کی درخواستِ ضمانت مسترد

احتساب عدالت نے آمدن سے زائد اثاثہ جات بنانے سے متعلق ریفرنس میں اسپیکر سندھ اسمبلی آغا سراج درانی کی درخواست ضمانت مسترد کردی۔ قبل ازیں کیس کی سماعت کے دوران اسپیکر سندھ اسمبلی کے وکیل نے مؤقف اختیار کیا تھا کہ 20 فروری 2019ء میں آغا سراج درانی کو گرفتار کیا گیا۔ 13 دسمبر 2019ء کو سندھ ہائی کورٹ نے ضمانت دی تھی۔

وکیل کا کہنا تھا کہ سپریم کورٹ کی نئی ترمیم کے بعد یہ ریفرنس بنتا ہی نہیں ہے جب کہ پراسیکیوٹر نیب نے مؤقف دیتے ہوئے کہا تھا کہ ملزم آغا سراج درانی اپنے گھر ہی پر ہیں۔ ملزم کے گھر کو سب جیل ڈکلیئر کیا گیا ہے۔ فریقین کے دلائل مکمل ہونے پر فیصلہ محفوظ کیا گیا تھا، جسے کراچی کی احتساب عدالت نے آج سناتے ہوئے ٓغا سراج درانی کی درخواست ضمانت مسترد کردی۔

مزید یہ بھی پڑھیں؛
روسی رکن پارلیمنٹ اور صدر پیوٹن کے نقاد کی بھارت میں پراسرار ہلاکت
خواتین پرپابندیاں،اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کا طالبان حکومت سے پالیسیاں بدلنے کا مطالبہ
افسانہ نویس و ناول نگار اور مترجم قیصر نذیر خاورانتقال کرگئے.

یاد رہے کہ اس سے قبل سپریم کورٹ آف پاکستان اور سندھ ہائی کورٹ بھی آغا سراج درانی کی درخواستِ ضمانت مسترد کر چکی ہیں۔ دوسری جانب محکمۂ داخلہ سندھ نے آغا سراج درانی کے گھر کو سب جیل قرار دے رکھا ہے۔ جبکہ اس سے قبل آمدن سے زائد اثاثہ جات کیس میں ضمانت کیلئے سپریم کورٹ سے رجوع کرنے والے اسپیکر سندھ اسمبلی آغا سراج درانی عدالتِ عظمیٰ کے احاطے سے باہر آ گئے، جس کے بعد نیب نے انہیں گرفتار کر لیا تھا.

Leave a reply