fbpx

وعدہ کرتا ہوں کہ امریکا میں نسل پرستی جیسی برائی کو پنپنے نہیں دوں گا، جوبائیڈن

واشنگٹن: امریکی صدر جوبائیڈن نے کہا ہے کہ نسل پرستانہ ’’سفید فام بالادستی‘‘ کی سازشی تھیوری معاشرے کے لیے زہر ہے جس کی امریکا میں جگہ نہیں۔

باغی ٹی وی : عالمی خبر رساں ادارےکےمطابق نیویارک کے شہر بفیلو میں سفید فام نسل پرست کی اندھا ھند فائرنگ میں ہلاک ہونے والے 10 افراد کے لواحقین اور متاثرین سے خطاب کرتے ہوئے صدر جوبائیڈن کی آواز بھرانے گئی اور ان کی آنکھوں میں آنسو آگئے۔

بھارتی سنگھ نے کامیڈی کے دوران سکھوں کی دل آزاری پر معافی مانگ لی

امریکی صدر نے کہا کہ میں آپ سب سے وعدہ کرتا ہوں کہ امریکا میں نسل پرستی جیسی برائی کو پنپنے نہیں دوں گا سفید فام بالادستی ایک برائی ہے جس کے لیے امریکا میں کوئی جگہ نہیں۔

واضح رہے کہ 15 مئی کو نیویارک کے شہر بفیلو کی سپر مارکیٹ میں سفید فام نوجوان نے سیاہ فام شہریوں پر اندھا دھند فائرنگ کردی تھی جس کےنتیجے میں 10 سیاہ فام ہلاک ہوگئے تھےگرفتاری کے بعد اعترافی بیان میں حملہ آور نوجوان نےخود کو یہودیوں کا مخالف اور انتہا پسند سفید فام قرار دیا تھا۔

افغانستان میں خواتین میں خودکشی کے رجحان میں اضافہ

فائرنگ کرنے والا نوجوان فوجی یونیفارم میں ملبوس تھا اور اس کی بندوق پر بھی نسل پرستانہ الفاظ لکھے ہوئے تھے ملزم نے فائرنگ کا پوراواقعہ براہ راست سوشل میڈیا پربھی نشر کیا تھانوجوان حملہ آور بروم کمیونیٹی کالج کا طالب علم ہے جس وقت پولیس جائے واقعہ پہنچی حملہ آور نے بندوق اپنی گردن پر رکھ کرخود کو گولی مارنی دھمکی دی۔ پولیس افسران نےنوجوان سےگفتگو کےدوران اسے گرفتاری دینے پر قائل کرلیا تھا-

ایران میں کھانے پینے کی اشیا میں اضافے کے خلاف مظاہرے،6 افراد ہلاک متعدد زخمی