ورلڈ ہیڈر ایڈ

چیئرمین نیب اورخاتون والی ویڈیو پر کمیشن بنایا جائے: شہباز شریف کا ایوان میں مطالبہ

شہباز شریف نے کہا ہے کہ چیئرمین نیب اور خاتون والی ویڈیو پر کمیشن بنایا جائے، لوگوں کونشانہ بنا کراحتساب کا عمل ختم کیا جائے،بلا امتیاز احتساب کرنا ہے توایک ہی طرح سےکرنا ہوگا

چیئرمین نیب کی کردار کشی کرنیوالی طیبہ گل عدالت پیش، عدالت نے بڑا حکم دے دیا

خاوند کی رہائی کیلئے چیئرمین نیب نے…..ویڈیو بنانے والی خاتون نے کیا کہا؟

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق قومی اسمبلی اجلاس میں شہباز شریف نے مطالبہ کیا کہ چیئرمین نیب اور خاتون والی ویڈیو پر کمیشن بنایا جائے، بجٹ میں ترمیم نہ کی گئی تو ہم حکومت نہیں چلنے دیں گے، مزدور کی کم از کم تنخواہ 20ہزار کی جائے. گھی اورخوردنی تیل پرعائدٹیکس فی الفورواپس لیاجائے،ایک لاکھ روپےماہانہ تنخواہ سےٹیکس ختم کیاجائے،بجلی اور گیس کے نرض 31 مئی 2018 کی سطح پر واپس لائے جائیں.

چیئرمین نیب کی ویڈیو لیک کرنیوالوں کے خلاف ریفرنس دائر

چیئرمین نیب کے خلاف خبر پر پیمرا ان ایکشن، نیوز ون کو نوٹس جاری، جواب مانگ لیا

واضح رہے کہ نیوز ون چینل نے ایسی ویڈیو اور آڈیو نشر کی جس میں مبینہ طور پر چیئرمین نیب جسٹس (ر) جاوید اقبال کو ایک خاتون سے نازیبا گفتگو کرتے ہوئے سنا جا سکتا ہے۔ قومی احتساب بیورو کے ترجمان نے چیئرمین نیب جسٹس ریٹائرڈ جاوید اقبال کے خلاف چلنے والی خبر کی تردید کردی۔ترجمان نیب کی جانب سے جاری ہونے والے اعلامیے میں بتایا گیا ہے کہ نیوز ون پر چیئرمین نیب کے حوالے سے حقائق کے منافی، من گھڑت ، بے بنیاد اور جھوٹی خبر چلائی گئی جس کا مقصد جسٹس (ر) جاوید اقبال کی ساکھ کو مجروح کرنا ہے .

چیئرمین نیب کی کردار کشی کرنیوالے سائبر کرائم کے ماہر، انڈیا اور افغانستان میں رابطے، حیران کن انکشافات

چیئرمین نیب کے استعفیٰ کے مطالبے پر مسلم لیگ ن میں اختلافات

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.