fbpx

وزیراعلیٰ پنجاب کا طیارہ حادثے میں بچ جانیوالے ظفر مسعود سے رابطہ

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے بینک آف پنجاب کے صدر ظفر مسعود کو فون کر کے ان کی خیریت دریافت کی۔

وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے ظفر مسعود کی جلد مکمل صحت یابی کے لیے دعا کی اور صحت یابی کے لئے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزار کا کہنا تھا کراچی طیارہ حادثہ ایک قومی سانحہ ہے، اس سانحہ پر ہر دل غمگین اور آنکھ اشکبار ہے، قیمتی انسانی جانوں کے ضیاع پر دلی دکھ اور رنج ہوا ہے، جاں بحق افراد کے لواحقین کے غم میں برابر کے شریک ہیں، المناک حادثے کے نتیجے میں بچھڑنے والوں کا دکھ ان کے پیارے ہی جانتے ہیں۔

گزشتہ روز شہر قائد کراچی میں حادثے کا شکار ہونے والے پی آئی اے کے طیارے میں سوار بینک آف پنجاب کے صدر ظفر مسعود معجزانہ طور پر محفوظ رہے، انہیں ساوتھ سٹی ہسپتال منتقل کر دیا گیا جہاں ان کی حالت خطرے سے باہر ہے.

صدربینک آف پنجاب ندیم مسرور کے بارے میں‌ اہم شخصیت کا اہم بیان سامنے آگیا ، اطلاعات کے مطابق رفاعی تنظیم اخوت کے سربراہ ڈاکٹرامجد ثاقب نے کراچی طیارہ حادثہ میں بچ جانے والے بینک آف پنجاب کے صدر ندیم مسرور کے بارے میں اہم بات کہہ دی

طیارہ حادثہ، 97 جاں بحق، لواحقین آج کراچی جائیں گے،وفاقی وزیر ہوا بازی کا دورہ کراچی متوقع، انجینئر کی تدفین

امجد ثاقب کہتے ہیں کہ ! ظفر مسعود ۔ صدر بینک آف پنجاب ۔ چند روز پہلے میں نے ظفر مسعود سے معذوروں کے ایک ادارے کے لیے مدد کی درخواست کی۔ انہوں نے غیر معمولی مدد کرتے ہوے مجھے کہا اللہ اسے قبول کر لے ۔۔۔۔ قبولیت کی سند ہمارے سامنے ہے

 

طیارہ حادثہ، پاک فوج کی امدادی سرگرمیاں جاری، کتنے گھر ہوئے تباہ،اعدادوشمار جاری