fbpx

کوویڈ ویکسین کی معیاد ختم ہونے سے متعلق تمام خبریں جھوٹی ہیں،جھوٹوں کے خلاف کاروائی کا مطالبہ

سابق ٹیکنیکل ہیڈ ٹی سی سی ، سابق فوکل پرسن، ہیلتھ اکانومسٹ، گلوبل پبلک ہیلتھ فزیشن اور ریسرچ اسکالر کا کہنا ہے کوویڈ 19 ویکسین کے خلاف جعلی خبریں پھیلائی جا رہی ہیں-

باغی ٹی وی : ضیاءالدین اسلام نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنی ٹوئٹ میں چند خبروں کا سکرین شاٹ شئیر کیا جس میں کشی علی نامی صارف نے کہا تھا کہ یورپین ملک کی جانب سے پاکستان کو دی گئی کوویڈ ویکسین فائزر اور موڈرنا کی خوراکیں جلد ایکسپائر ہونے والی ہیں-


مذکوری سکرین شاٹ شئیر کرتے ہوئے صارف نے ل کہا کہ میعاد ختم ہونے والی کوویڈ ویکسینیشن بہت سنگین الزام ہے جس کی وضاحت کرنے اور جعلی خبریں پھیلانے والوں کے خلاف ضروری قانونی کارروائی کرنے کی ضرورت ہے۔

تعلیمی اداروں کی بندش سے متعلق تمام خبریں جھوٹی ہیں،جھوٹوں کے خلاف کارروائی…

وفاقی حکومت نے کورونا بوسٹر ڈوز ویکسی نیشن میں تیزی لانےکیلئےاقدامات جاری کر دیے۔

ذرائع کے مطابق حکومت نے بوسٹر ڈوز سیٹ میں ایک اور ویکسین کا اضافہ کر دیا ہے۔آسٹرازنیکا ویکسین ملک بھر میں بطور بوسٹر ڈوز استعمال ہوگی۔آسٹرازنیکا کی شمولیت کے بعد کورونا بوسٹر ڈوز سیٹ میں شامل ویکسینز کی تعداد 5 ہو گئی ہے۔

آسٹرازنیکا کی بوسٹر ڈوز لگانےکا فیصلہ عوامی سہولت کیلئے کیا گیا ہے۔ اس سے قبل سائینوفام، موڈرنا، فائزر، اور سائینوویک کی بوسٹرڈوز لگائی جا رہی ہیں۔

ایکسپو ویکسینیشن سینٹر کے انتظامی معماملات شدید متاثر،ملازمین نو ماہ سے تنخواہوں…

وفاق نے صوبوں کو بوسٹر ڈوز کیلئے آسٹرازنیکا ویکسین کی کھیپ فراہم کر دی ہے اور اب مختلف سینٹرز پر یہ ویکسین بطور بوسٹر شاٹ استعمال ہو گی۔

قبل ازیں نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر(این سی او سی) نے بھی خبردار کیا تھا کہ تعلیمی اداروں کی بندش سے متعلق تمام خبریں جھوٹی ہیں نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر نے فیک ٹویٹر اکاؤنٹ سے چلنے والی خبریں بے بنیاد قرار دے دیں تھیں-

این سی او سی نے کہا تھا کہ تعلیمی اداروں کی بندش سے متعلق تمام خبریں جھوٹی ہیں، میٹنگزکے نام سے بنائے گئے فیک اکاؤنٹ کے خلاف ایف آئی اے سائبر کرائم ونگ نے کارروائی شروع کردی۔

وزیراعظم کی ہدایت پر حکومت کا بڑا فیصلہ: بوسٹر ڈوز میں ایک اور ویکسین کا اضافہ

واضح رہے کہ وزیراعظم کی ہدایت پر نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر نے پاکستان میں کورونا کی پانچویں لہر میں شدت آنے کے بعد بوسٹرڈوز لگانے والوں کی عمر کی حد میں کمی کردی ہے این سی او سی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا تھا کہ ملک میں 18سے زائد عمر کے افراد بوسٹر لگواسکتے ہیں بوسٹر ویکسین مکمل ہونے کے 6 ماہ بعد لگایا جاسکتا ہے۔

یاد رہے یکم دسمبر کواین سی اوسی نے کورونا ویکسین کی بوسٹر ڈوز لگانےکی منظوری دی تھی پہلےمرحلےمیں فرنٹ لائن ورکرزپچاس سال سےزائدعمراور کمزور قوت مدافعت والے افراد کو لگائی جائے گی تاہم بوسٹر ڈوز اور گذشتہ ڈوز کے درمیان چھ ماہ کا وقفہ لازمی قرار دیا تھا۔

بعد ازاں نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر نے بوسٹر ڈوز کے لیے عمر کی حد میں کمی کرتے ہوئے کہا تھا کہ 30 سال سے زائد عمر کے افراد بوسٹر ڈوز لگوا سکیں گے۔

اسلام آباد پولیس کی کاروائی،کوویڈ 19کی خلاف ورزی کرنے والوں کو جرمانے