fbpx

بارشوں نے تباہی مچادی، بچوں سمیت 25 افراد ہلاک

ڈھاکہ:برصغیر میں مون سون کی بارشوں کا سلسلہ شروع ہوچکا ہے ، پاکستان کی طرح دیگرملکوں میں بھی تیزاور طوفانی بارشیں ہورہی ہیں ،اطلاعات ہیں کہ برادراسلامی ملک بنگلا دیش میں مون سون بارشوں نے تباہی مچادی جس کے نتیجے میں 25 افراد ہلاک ہوگئے۔

بنگلا دیشی حکام کا کہنا ہے کہ بہت زیادہ جانی ومالی نقصان ہوا ہے ، ایسے ہی غیرملکی میڈیا کی رپورٹ کے مطابق بنگلا دیش میں مون سون بارشوں کے بعد آنے والے سیلاب سے 40 لاکھ ‏افراد متاثر ہوئے، آسمانی بجلی گرنے اور دیگر حادثات میں 25 افراد ہلاک ہوگئے۔

ملک کے بیشترعلاقوں میں بارش اور گرد آلود ہوائیں چلنے کا امکان

ڈھاکہ سے ملنے والی اطلاعات میں بتایا گیا ہے کہ بنگلا دیشی پولیس کا کہنا ہے کہ مختلف علاقوں میں جمعے کی دوپہر سے اب تک آسمانی بجلی گرنے سے 25 افراد ہلاک ‏ہوئے ہیں جب کہ 4 افراد لینڈ سلائیڈنگ اور دیگر واقعات میں بھی جان سے گئے مرنے والوں میں بچے بھی شامل ہیں۔

بارش میں نہانے سے پہلے حضورﷺ کا یہ فرمان ضرور سن لیں،مزید جانیں اس آرٹیکل میں

مقامی میڈیا کے مطابق بارشوں کے بعد دریاؤں میں پانی کی سطح تیزی سے بلند ہو رہی ہے اور بھارتی سرحد سے ملحقہ ‏علاقوں میں شدید سیلاب کا خطرہ ہے۔ریسکیو ٹیم کے ترجمان کے مطابق درجنوں افراد لاپتا ہیں جب کہ ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ ظاہر کیا جا رہا ہے۔

پنجاب میں بارشیں معمول سے زیادہ ہونے کا امکان ہے،محکمہ موسمیات

مسلسل ہونے والی بارشوں کے بعد دریاؤں میں طغیانی آئی اور سیلابی ریلا رہائشی علاقوں میں داخل ہوگیا، امدادی کاموں کے دوران ریسکیو ادارے کو مشکلات کا سامنا ہے۔محکمہ موسمیات نے آئندہ چند روز تک بارشوں کا سلسلہ جاری رہنے کی امکان ظاہر کرتے ہوئے شہریوں کو بلا ضرورت گھر سے باہر نہ نکلنے کی ہدایت کی ہے۔یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ ریسکیوٹیمیں بھی فعال ہیں اور کسی بھی ہنگامی صورت میں وہ مدد دینے کے لیے حاضر ہیں