وینا ملک کی عمران خان کو اعتماد کا ووٹ حاصل کرنے پر مبارکباد

0
64

پاکستانی شوبز انڈسٹری کی اداکارہ و میزبان وینا ملک نے وزیراعظم عمران خان کو اعتماد کا ووٹ حاصل کرنے پر مبارکباد پیش کی ہے۔

باغی ٹی وی : وینا ملک نے وزیراعظم عمران خان کی کامیابی پرسماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر اکاؤنٹ پر خصوصی پیغام جاری کیا ہے۔


اداکارہ نے اپنے ٹوئٹ میں وزیراعظم سے مخاطب ہوتے ہوئے لکھا ’مبارک خان صاحب۔

وینا ملک نے عمران خان کی کامیابی پر اپنی خوشی کا اظہار کرتے ہوئے ٹوئٹ میں ’وکٹری‘ والے ایموجیز کا بھی استعمال کیا۔

اس سے قبل وینا ملک ٹوئٹر پر کئے گئے ٹوئٹ میں جاری کیے گئے اپنے پیغام میں وزیراعظم عمران خان سے مخاطب ہوتے ہوئے لکھا کہ میں کرپشن سے پاک پاکستان کے ساتھ کھڑی ہوں-


اداکارہ نے لکھا کہ میں وزیراعظم عمران خان کا ساتھ دینے کے لیے اُن کے ساتھ کھڑی ہوں۔

اُنہوں نے اپنے ٹوئٹ کے ہیش ٹیگ میں لکھا کپتان! ہم آپ کے پیچھے ہیں۔
https://twitter.com/junaidsalim_/status/1367498692970893323?s=20
دوسری جانب وینا ملک کی ٹوئٹ پر ردعمل دیتے ہوئے اینکر پرسن جنید سلیم نے بھی اپنی ٹوئٹ میں عمران خان کو سپورٹ کرتے ہوئے لکھا کہ میں کرپشن سے پاک پاکستان کے ساتھ کھڑی ہوں میں وزیراعظم عمران خان کا ساتھ دینے کے لیے اُن کے ساتھ کھڑا ہوں۔

خیال رہے کہ اس سے قبل سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر شان شاہد نے وزیراعظم عمران خان کی تصویر شیئر کرتے ہوئے انہیں سپورٹ کرتے ہوئے لکھا کہ جب آپ پاکستان کے لیے کھڑے ہیں تو میں آپ کے ساتھ کھڑا ہوں۔

اداکار نے لکھا کہ خدا کی عدالت میں میرا ووٹ بھی گِنا جائے گا اور میری دُعا بھی جائے گی آپ کی کامیابی پاکستان کی کامیابی ہے۔

واضح رہے کہ وزیرِ اعظم عمران خان پارلیمنٹ سے اعتماد کا ووٹ حاصل کرنے میں کامیاب ہوگئے، جس کا اعلان اسپیکر اسد قیصر کی جانب سے کیا گیا اسپیکر قومی اسمبلی نے اعلان کیا کہ وزیرِ اعظم عمران خان پر 178 ارکان نے اعتماد کا اظہار کیا ہے

وزیراعظم عمران خان ایک بار پھر سرخرو، اپوزیشن کی امیدوں پر پانی پھر گیا

اعتماد کا ووٹ وزیراعظم کیسے لیں‌ گے؟

اعتماد کا ووٹ، کتنے اراکین ایوان میں پہنچ گئے؟ سب کو وزیراعظم کا انتظار

Leave a reply