بل گیٹس کی کورونا وبا سے متعلق نئی پیشگوئی

0
57

مائیکرو سافٹ کے شریک بانی بل گیٹس نے کورونا وائرس کے خاتمے سے متعلق ایک اور پیشگوئی کر دی۔

باغی ٹی وی : بزنس انسائیڈر کے مطابق مائیکرو سافٹ کے بانی بل گیٹس نے منگل کو اپنے گیٹس نوٹس بلاگ پر شائع ہونے والے سال کے جائزے میں لکھا، کہ ایک اور پیش گوئی کرنا بے وقوفی ہو سکتی ہے لیکن میرے اندازے کے مطابق سال 2022 میں کورونا کی وبا کسی بھی وقت ختم ہو جائے گی۔

انہوں نے کہا کہ رواں سال 2021 میں کورونا وائرس کے خاتمے کے امکانات موجود تھے لیکن لوگوں کی ویکسینیشن کے عمل میں سستی اور اس کی مختلف اقسام سامنے آنے پر اس امید نے دم توڑ دیا۔

بل گیٹس نے کہا کہ کورونا کی نئی قسم اومی کرون بلاشبہ ایک خطرناک قسم ثابت ہو رہی ہے لیکن ویکسینز کی موجودگی اور اینٹی وائرل ادویات کے استعمال میں تیزی اس وائرس کو جلد ختم کرنے میں مدد فراہم کرے گی اور انہیں امید ہے کہ 2022 میں کووڈ 19 ایک مقامی بیماری بن جائے گی۔

برطانیہ میں اومی کرون بے قابوہونے لگا:برطانوی حکومت نے نئی پابندیاں عائد کردیں

انہوں نے کہا ہے کہ اومی کرون کی اس لہر سے بہتر انداز سے نمٹنے کے لیے پوری دنیا تیار ہے اور ویکسینز کو اپ ڈیٹڈ کرنے کا کام بھی جاری ہے۔ انہوں نے بتایا ہے کہ اینٹی وائرل ادویات کا استعمال اور ویکسی نیشن کے عمل کے بعد کورونا ایک جان لیوا مرض نہیں رہے گا بلکہ اس کی نوعیت میں بہت حد تک کمی واقع ہوجائے گی۔

انہوں نے مزید کہا کہ دنیا اب تک وبائی امراض کے کسی بھی دوسرے موڑ کے مقابلے میں ممکنہ طور پر خطرناک قسموں سے نمٹنے کے لیے بہتر طور پر تیار ہے،”اگر ضرورت ہو تو ہم تازہ ترین ویکسین بنانے کے لیے بہت بہتر پوزیشن میں ہیں،”

ان کے تبصرے اس وقت سامنے آئے ہیں جب کورونا وائرس کی نئی قسم اومی کرون، جسے B.1.1.529 بھی کہا جاتا ہے، پوری دنیا میں پھیل رہی ہے سائنس دان اور فارماسیوٹیکل فرمیں یہ جاننے کے لیے مصروف ہیں کہ اومی کرون کس حد تک خطرناک ہے، اور ویکسین اس کے خلاف کتنی اچھی طرح سے موثر رہے گی۔

گیٹس نے کہا کہ اومی کرون کی مختلف قسم کے بارے میں بہت سی مزید معلومات جیسے کہ موجودہ ویکسین یا پچھلا انفیکشن اس کے خلاف کتنی اچھی طرح سے تحفظ فراہم کرتے ہیں جلد ہی دستیاب ہوں گے، کیونکہ محققین، بشمول بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن، اس کے بارے میں مزید جاننے کے لیے کام کر رہے ہیں-

اپنے جائزے میں، گیٹس نے کہا کہ ویکسین اور اینٹی وائرل مستقبل میں کوویڈ 19 کے حملوں کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں”کمیونٹیز کو اب بھی کبھی کبھار وباء نظر آئے گی، لیکن نئی دوائیں دستیاب ہوں گی جو زیادہ تر معاملات کی دیکھ بھال کر سکتی ہیں اور ہسپتال باقی کو سنبھال سکیں گے

خیال رہے کہ بل گیٹس اس سے قبل بھی کورونا وائرس کے خاتمے کے لیے مختلف پیشگوئیاں کر چکے ہیں۔ جس میں بتایا گیا تھا کہ اس وبائی صورتحال اور لاک ڈاؤن سے مکمل نجات سال 2022 کے اختتام پر مل جائیگی اور دنیا ایک بار پھر سے سال 2019 کے معمولات زندگی گزارنے لگے گی۔

پاکستان میں مزید 350 کورونا کیسز رپورٹ

Leave a reply