fbpx

چین میں‌ کرونا وائرس کا پہلا مریض اب کس حال میں ہے ؟

چین میں‌ کرونا وائرس کا پہلا مریض اب کس حال میں ہے ؟

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق کرونا وائرس چین سے پھیلا اور اب دنیا بھر میں کرونا وائرس سے 36 ہزار سے زائد ہلاکتیں ہو چکی ہیں، امریکا مریضوں کے حساب سے پہلے نمبر پر آ گیا ہے، دنیا بھر میں کرونا تیزی سے پھیلتا جا رہا ہے تا ہم چین میں کرونا کا پہلا مریض صحتیاب ہو گیا ہے

کرونا وائرس کس سے پھیلا تھا، ؟ چین کے شہر ووہان سے پھیلنے والے کرونا وائرس کے بارے میں دنیا جاننا چاہ رہی تھی کہ اسکا پہلا مریض کون تھا، امریکی اخبار وال سٹریٹ جنرل نے دعویٰ کیا ہے کہ کرونا وائرس کا پہلا مریض ایک خاتون تھی جس جھینگا مچھلی بیچتی تھی اور اب وہ مکمل طور پر صحتیاب ہو چکی ہے،

کرونا وائرس کے پہلے مریض کی عمر 57 سا ہے اور اس کا نام ویئی گائکسین ہے، یہ خاتون کرونا کی تشخیص ہونے کے بعد تین ماہ تک ہسپتال میں رہی، تا ہم جنوری میں مکمل صحتیاب ہو گئی ہے،وہ ووہان میں مچھلی بیچتی تھی اور 10 دسمبر کو اس میں کرونا کی تشخیص ہوئی تھی.

ایک اور اخبار مرر میں شائع ہونے والی ایک رپورٹ کے مطابق کرونا وائرس کی پہلی مریض خاتون کی طبیعت جب خراب ہوئی تو اس نے بخار اور نزلہ سمجھا وہ مقامی کلینک میں گئیں جہاں بخار کی دوا دی گئی تا ہم ان دواؤں سے جب طبیعت ٹھیک نہیں ہوئی تا متاثرہ خاتون ووہان کے الیونتھ ہسپتال میں پہنچی، وہاں سے ملنے والی دوائی سے بھی جب آرام نہ آیا تو وہ ووہان کے سب سے بڑے ہسپتال ووہان یونین میں گئیں.

ووہان یونین میں انکشاف ہوا کہ تین چار روز سے اس طرح کے مریض آ رہے ہیں جن کو بخار ہے لیکن آرام نہیں آ رہا، ڈاکٹروں نے جب تفصیلی معائنہ اور جانچ پڑتال کی تو کرونا کی تشخیص سامنے آئے،جس کے مطابق پہلی مریضہ سمیت تمام مریضوں کو قرنطینہ کر دیا گیا.

قبل ازیں کرونا وائرس کے پہلے مریض کے حوالہ سے مختلف دعوے کئے جا رہے تھے، لینسیٹ میڈیکل جنرل کے مطابق کرونا وائرس کا پہلا مریض یکم دسمبر کو چین کے شہر ووہان میں سامنے آچکا تھا ۔ یونیورسٹی آف سڈنی کے پروفیسر ایڈورڈ ہومس کے مطابق بھی کرونا وائرس کا پہلا مریض کون ہے اس کی جانچ ایک مشکل کام ہے کیونکہ جب کرونا کی تشخیص سامنے آئی تھی تو اسوقت کئی مریض سامنے آ چکے تھے ۔

بھارت میں کرونا سے چوتھی ہلاکت، ممبئی میں مشہور درگاہیں بند

گائے کا پیشاب پینے سے کرونا وائرس ہو گا ختم،ہندو مہاسبھا کے صدر کے علاج پر سب حیران

بھارت میں کرونا کے 44 مریض، مندر میں بتوں کو بھی ماسک پہنا دیئے گئے

کرونا وائرس، بھارت میں 3 کروڑ سے زائد افراد کے بے روزگار ہونے کا خدشہ

تبلیغی مرکز کے نواحی علاقے کے 200 افراد کرونا کے شبہہ میں ہسپتال منتقل،ڈرون کے ذریعہ علاقہ کی نگرانی

کرونا وائرس سے متاثرہ پہلی خاتون مریضہ جب ہسپتال داخل ہوئیں تو انہوں نے بتایا تھا کہ انہیں یہ بیماری گوشت مارکیٹ میں مشترکہ بیت الخلا استعمال کرنے کی وجہ سے ہوئی ہے ۔ اس مارکیٹ سے کورونا وائرس کے 24 کیسز سامنے آئے تھے جو کہ ابتدائی دنوں کے تھے ۔ متاثرہ پہلی مریضہ کا کہنا تھا کہ اگر چینی حکومت نے کرونا وائرس کے حوالہ سے اسکے خلاف کوئی جلد قدم اٹھایا ہوتا تو شاید ہلاکتیں کم ہوتیں.