بیٹی اور بیوی نے 55 سالہ شخص کو قتل کردیا ، کیوں‌ قتل کیا وجہ جان کر زمین پیروں سے نکل جائے گی

کراچی: جب بے حیائی اور بے راہ روی حد سے بڑھ جائے تو پھر شرم و حیا بھی اڑ جاتی ہے، تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے سرجانی ٹاؤن میں 55 سالہ شخص کو بیٹی اور بیوی نے موت کے گھاٹ اتاردیا۔پولیس نے قاتل بیٹی اریبہ اور بیوی شمع کوگرفتارکر کے تفتیش شروع کردی۔

14 روٹس پر نئی بسیں چلانے کی منظوری ، کراچی کے لیے خوشی کی خبریں‌

کراچی پولیس کے مطابق گرفتار بیوی نے پولیس کو بتایا کہ ان کے مقتول شوہر اقبال بیٹی اریبہ کو مبینہ طور پر حوس کا نشانہ بنانا چاہتا تھا۔پولیس نے یہ بھی انکشاف کیا ہے کہ ملزمہ شمع کے مطابق اقبال روزانہ نشہ کر کے گھر آتا تھا جس دن قتل کیا اس روز بھی اقبال نشے میں تھا۔

پولیس کو حاصل ہونے والی رپورٹس میں‌بتایا گیا ہے کہ اقبال نے بیٹے کو پیسے دیئے اور برگر لانے کو کہا۔ عریبہ اس دن گھر آئی ہوئی تھی۔ اقبال نے اس کے بچوں کو چیز دلائی اور باہر بھیجا اور نشے کی حالت میں عریبہ کے ساتھ زبردستی کرنے لگا۔

سرجانی ٹاون کی پولیس کے مطابق ملزمان نے بتایا کہ ملزمہ شمع کے مطابق اسی بات پر عریبہ اور اس کے باپ میں ہاتھا پائی شروع ہوگئی۔ پولیس نے بتایا کہ ملزمان نے بتایا کہ کمرے میں اندھیرا تھا جب دیکھا تو بیٹی اسے مار رہی تھی،ہاتھا پائی کے دوران شیشے بھی ٹوٹے جو اقبال کو لگے۔

پولیس کو بیٹی عریبہ نےبتایا کہ ان کے والد روزانہ نشہ کرتا تھا۔ عریبہ نے پولیس بیان میں کہا کہ ان کے والد نے پہلے بھی زبردستی کرنے کی کوشش کی تھی۔عریبہ نے یہ بھی پولیس کے سامنے اعتراف کیا کہ چھری میرے ہاتھ میں آگئی اور میں مارتی رہی جب تک کہ وہ نہیں مرا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.