الیکشن کمیشن نے عالمی مبصرین کی سہولیات سے متعلق ایکشن کمیٹی قائم کردی

چاروں صوبائی الیکشن کمشنرز نے بھی بطور فوکل پرسنز عالمی مبصرین شرکت کی
0
55

الیکشن کمیشن کی عالمی مبصرین کو سہولیات کی فراہمی سے متعلق ایکشن کمیٹی قائم کردی گئی ہے اور سیکرٹری الیکشن کمیشن کے مطابق مبصرین کو پاکستان میں انتخابات کی اوپن ڈور پالیسی کے تحت خوش آمدید کہا جائے گا اور انتخابات میں شفافیت کے لیے جس حد تک ممکن ہوا ہے اور مبصرین کو انتخابی عمل کے جائزے تک رسائی دی جائے گی۔

جبکہ اسلام آباد میں عالمی مبصرین کو انتخابات کے دوران مدعو کرنے بارے الیکشن کمیشن میں اجلاس ہوا ہے اور جس میں وزارت داخلہ، وزارت خارجہ، ایف بی آر، الیکشن کمیشن کے افسران اور چاروں صوبائی الیکشن کمشنرز نے بھی بطور فوکل پرسنز عالمی مبصرین شرکت کی ہے۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
کیا آئین کی خلاف ورزی پر ججز کا احتساب ہوناچاہیے؟
الیکشن کی تاریخ کا اعلان بہت جلد ہوجائے گا. نگراں وزیراعظم انوار الحق کاکڑ
جعلی پاسپورٹس تحقیقات؛ حکام کی ملی بھگت کا انکشاف
تاہم سیکرٹری الیکشن کمیشن کے مطابق انتخابات میں شفافیت کے لیے جس حد تک ممکن ہوا، مبصرین کو انتخابی عمل کے جائزے تک رسائی دی جائے گی، وزارت خارجہ نے عالمی مبصرین کو انتخابات میں شرکت کے لیے دعوت نامے بھجوائے دیے ہیں، الیکشن کمیشن دنیا بھرمیں فارن مشنز کے ذریعے یہ کام ایک ہفتے کے اندر مکمل کرے اور عالمی مبصرین کو ویزوں کی فراہمی کا عمل بھی جلد مکمل کی جائے، ایف بی آرعالمی مبصرین کے تمام الات اور سامان کو کسٹم ڈیوٹی سے مستثنیٰ قراردے۔ عالمی مبصرین کو سہولیات کی فراہمی سے متعلق الیکشن کمیشن نے ایکشن کمیٹی قائم کردی۔ ایکشن کمیٹی ہر 15 روز بعد ملے گی اورانتظامات کا جائزہ لے گی۔

Leave a reply