ہیکرز کا فرح گوگی کی عمران خان بارے آڈیو ریلیز کرنے کا اعلان

0
36
فرح،مانیکا،عمران خان خاندان کی کرپشن،توجہ ہٹانے کیلئے بنایا گیا گھناؤنا منصوبہ

ہیکرز کا فرح گوگی کی عمران خان بارے آڈیو ریلیز کرنے کا اعلان

ایک ٹوئئٹر اکاؤنٹ سے ٹوئیٹ کی گئی کہ ہم بہت جلد فرح گوگی کی عمران خان بارے آڈیو ریلیز کرنے والے ہیں صرف یہی نہیں انہوں نے دعوی کیا کہ سابق ڈی‌ جی ایف آئی اے بشیر میمن کو باتھ روم میں بند رکھا گیا ہے، ڈی جی ایف آئی بشیر میمن کو عمران خان کے حکم پر باتھ روم میں بند کیا گیا جبکہ بشیر میمن کو عمران خان کی بات منوانے کے لیئے دھمکیاں بھی دیں گئیں تھی.
مزید یہ بھی پڑھیں؛ الیکشن کمیشن تعیناتی معلومات کیس؛ تعیناتیوں کا رزلٹ ویب سائٹ پر ڈالنے سے کیا فرق پڑے گا. چیف جسٹس
شیخوپورہ سے اغواء کار رنگے ہاتھوں پکڑا گیا
سینیٹ اجلاس، ٹرانسجینڈر بل زیر بحث، جماعت اسلامی نیا بل لے آئی
ایک ہیڈ آف سٹیٹ کے پاکستان آنے سے متعلق بھی ہیکر کا بڑا انکشاف کیا گیا جس میں عمران خان کے اس اقدام پر ہیڈ آف سٹیٹ خفا بھی ہوا۔ تاہم یہ بات واضح نہیں کہ ہیکرز کا یہ اکاونٹ اوریجنل ہے یا فیک اس بارے تصدیق نہیں ہو سکی ہے.

واضح رہے کہ ایک سال قبل جب اعلیٰ سطح کے ملکی اجلاسوں میں سمارٹ ڈیوائسز لانے پر پابندی کا ذکر کیا گیا تو یہ ایک انتہائی اقدام محسوس ہوا، مگر آج یہ مسئلہ زبان زدِ عام ہے کیونکہ حالیہ آڈیو لیکس نے ملکی سائبر سکیورٹی سے متعلق اہم سوالات کو جنم دیا ہے۔ گذشتے ہفتے شروع ہونے والے آڈیو لیکس کے سلسلے میں وزیراعظم شہباز شریف، حکومتی وزرا اور یہاں تک کہ سابق وزیراعظم عمران خان کی حساس نوعیت کی گفتگو لیک ہوچکی ہے. 20 اگست کو ہیکرز کے ایک فورم پر ’انڈی شیل‘ کے نام سے اکاؤنٹ بنانے والے ایک مبینہ ہیکر نے اپنے پاس آڈیوز کی موجودگی سے متعلق ایک پوسٹ کی تھی۔ مبینہ ہیکر نے اپنی پوسٹ کا نام Pakistani PM office Data leaked یعنی ’پاکستانی وزیراعظم کے دفتر کا لیک شدہ ڈیٹا‘ رکھا تھا۔ اس کی کم از کم بولی 180 بٹ کوائن رکھی گئی تھی جو پاکستانی کرنسی میں کروڑوں روپے بنتی ہے۔

واضح رہے کہ سابق وزیراعظم ، تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان، تحریک انصاف کے رہنما شاہ محمود قریشی اور اعظم خان کی ایک اور آڈیو منظر عام پر آ ئی ہے اس وقت کے وزیر اعظم عمران خان اپنے وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی اور وزیر منصوبہ بندی اسد عمر اور پی ایس اعظم خان کے ساتھ گفتگو کر رہے تھے کہ کس طرح سائفر کو موڑ دیا جائے اور اسے عوام میں اپنی حکومت کے خلاف سازش کے طور پر بیچا جائے

 عمران خان جھوٹے بیانیے پر سیاست کر رہے ہیں،

 مریم نواز نے عمران خان پر کڑی تنقید 

 اعظم نذیر تارڑ نے کہا ہے کہ جدید دور میں سائبر حملے عام ہوگئے ہیں

آڈیو لیک،عمران خان کیخلاف سخت کاروائی کی قرارداد اسمبلی میں جمع

ہیکرز نے دعوی کیا ہے کہ اب مزید آڈیو جمعہ کو جاری کی جائیں گی

عمران خان کا جھوٹا بیانیہ سب نے دیکھ لیا،آڈیو کے بعد بھی یوٹرن لے سکتے ہیں،عظمیٰ بخاری

Leave a reply