fbpx

جوان رہنے کے لئے انیل کپور پر سانپ کا خون پینے کا الزام

معروف بالی وڈ اداکار انیل کپور پرلوگوں نے جوان رہنے کے لیے سانپ کا خون پینے کا الزام عائد کیا گیا ہے۔

باغی ٹی وی : بالی ووڈ اداکار ارباز خان نے اپنے شو ’پنچ‘ میں انیل کپور کو مدعو کیا جہاں انہوں نے متعدد سوالات کے جواب دیئے اور ارباز خان نے انیل کپور کو لوگوں کی رائے سے آگاہ کیا کہ لوگ اپنے پسندیدہ اداکار کے بارے میں کیا رائے رکھتے ہیں-

ارباز خان نے انیل کپور کو بتایا کہ آپ پر الزام ہے کہ انیل کپور خود کو جوان رکھنے کے لیے پلاسٹک سرجری کرواتے ہیں اور سانپ کا خون پیتے ہیں۔

بھارتی حکومت فلمسازوں سے پروپیگنڈا فلمیں بنواتی ہے نصیرالدین شاہ

لوگوں کی رائے سننے کے بعد اداکار نے قہقہہ لگاتے ہوئے ازراہ مذاق ارباز خان سے پوچھا کہ یہ حقیقت ہے یا لوگوں کو آپ نے پیسے دے رکھے ہیں؟ ارباز خان نے ہنستے ہوئے کہا کہ یہ عام لوگ ہیں، میں نے کسی کو پیسے نہیں دیئے۔

واضح رہے کہ 64 سالہ اداکار انیل کپور نے سینکڑوں بھارتی فلموں میں اپنی اداکاری کے جوہر دکھائے ہیں اور زندگی کی 60 سے زیادہ دہائیاں گزارنے کے باوجود جوان دکھتے ہیں-

بالی وڈ میں چار دہائیوں سے مشہور اداکار کے طور پر راج کرنے والے انیل کپورنے 1979 کی فلم ”ہمارے تمہارے“ سے فنی سفر کا آغاز کیا۔ 80ءکی دہائی کی فلم مسٹر انڈیا نے انیل کپور کو منفرد شہرت دلوائی۔کئی مشہور فلموں میں اداکاری کرنےوالے انیل کپور 64 برس کی عمر میں بھی مشہور فلم اسٹارمانے جاتے ہیں۔

مجھے مردوں نے نہیں بلکہ خواتین نے ہراساں اور پریشان کیا ملکہ شراوت

جاوید اختر ہتک عزت کیس :کنگنا رناوت کے وارنٹ گرفتاری جاری ہونے کا امکان

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!