fbpx

منی لانڈرنگ کیس: جیکولین فرنینڈس تیسری مرتبہ تفتش کیلئے طلب

نئی دہلی: دہلی پولیس کے اکنامک اوفینسز ونگ نے200 کروڑ کی منی لانڈرنگ کیس میں بالی ووڈ اداکارہ جیکولین فرنینڈس کو تیسری مرتبہ تفتش کیلئے طلب کرلیا۔

باغی ٹی وی : بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق آج ایک بار پھر اداکارہ جیکولین فرنینڈس دہلی پولیس کے سامنے تفتیش کے لیے پیش ہوئیں دہلی پولیس جیکولین فرنینڈس سے ان کے دوست سکیش چندر شیکھر کے ساتھ ان کے تعلقات اور ان سے ملنے والے تحائف کے حوالے سے پوچھ گچھ کرے گی۔

سینئر پولیس افسر نے اے این آئی کو بتایا کہ جیکولین کو جواب دینے والے سوالات کی ایک فہرست تیار کی ہے سوالات سکیش کے ساتھ اس کے تعلقات اور اس سے ملنے والے تحائف پر مبنی تھے۔


تفتیش کے دوران اداکارہ سے پوچھا جائے گا کہ وہ کتنی بار سکیش سے ذاتی طور پر ملیں اور کتنی بار اس سے فون پر بات کی۔ ساتھ ہی پولیس نے پنکی ایرانی کو بھی تفتیش کے لیےطلب کیا ہے، جس نے جیکولین کے ساتھ رابطے میں سکیش کی مدد کی تھی کیونکہ وہ ان دونوں کو جانتی تھی جیکولین سے صبح 11 بجے سے پولیس کی جانب سے تفتیش جاری ہے جوکہ کئی گھنٹے طویل ہو سکتی ہے

ذرائع کے مطابق کیس میں مزید وضاحت کے لیے پنکی اور جیکولین کو پوچھ گچھ کے دوران آمنا سامنا ہو سکتا ہے۔ جیکولین کو بتایا گیا ہے کہ ان کی تفتیش کچھ دن بڑھ سکتی ہے اور اسی کے مطابق دہلی میں اپنے قیام کی منصوبہ بندی کرنے کو کہا گیا ہے۔

اس سے پہلے، انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) نے منی لانڈرنگ کیس میں جیکولین کو اپنی چارج شیٹ میں نامزد کیا تھا جس میں سکیش شامل تھا۔

تحقیقاتی ایجنسی کی چارج شیٹ میں کہا گیا ہے کہ اداکار جیکولین مجرمانہ معاملات میں سکیش کے ملوث ہونے کے بارے میں جانتی تھیں لیکن اس نے اپنے مجرمانہ ماضی کو نظر انداز کرنے کا انتخاب کیا اور اس کے ساتھ مالی لین دین میں ملوث ہوگئی۔


ایک اور افسر نے کہا کہ جیکولین کے لیے تیار کیے گئے سوالات کا سیٹ اس سے مختلف ہے جو نورا فتیحی سے پوچھے گئے تھے، جنہیں پہلے کیس میں پوچھ گچھ کے لیے بلایا گیا تھا انہیں یہ بھی معلوم کرنا ہوگا کہ آیااس کیس میں ملوث دونوں اداکارائیں ایک دوسرے کو تحائف وصول کرنے کے بارے میں جانتی تھیں اس سے قبل بالی ووڈ اداکارہ نورا فتیحی سے بھی تقریباً 6 گھنٹے تک پوچھ گچھ کی گئی تھی۔

ستمبر-اکتوبر 2021 میں ایجنسی نے فتیحی کے بیانات ریکارڈ کیے جہاں اس نے مبینہ مجرم اور اس کی اداکار بیوی لینا سے تحائف وصول کرنے کا اعتراف کیا ای ڈی نے دہلی پولیس کی طرف سے درج ایف آئی آر پر مبینہ گھوٹالے میں منی لانڈرنگ کا مقدمہ درج کیا تھا۔

ایجنسی نے پہلے کہا تھا کہ فرنینڈس کے بیانات 30 اگست اور 20 اکتوبر 2021 کو ریکارڈ کیے گئے تھے، جہاں اس نے چندرا شیکھر سے تحائف وصول کرنے کا اعتراف کیا تھا اور اس آمدنی کا استعمال کیا تھا اور ہندوستان کے ساتھ ساتھ بیرون ملک اپنے اور اپنے خاندان کے افراد کے لیے قیمتی تحائف خریدے تھے جو منی لانڈرنگ کی روک تھام کے قانون 2002 کے سیکشن 3 کے تحت منی لانڈرنگ کے جرم کے مترادف ہے۔

واضح رہے کہ اس سے قبل دہلی پولیس نے اداکارہ کو تفتیش کے لیے 29 اگست اور 12 ستمبر کو طلب کیا تھا جیکولین فرنینڈس پر 200 کروڑ روپے کی منی لانڈرنگ کا الزام ہے جبکہ اس مقدمے میں کرناٹک کے بنگلورو کے رہنے والے سکیش چندرا شیکھر نامی داکارہ کا دوست اس وقت دہلی کی جیل میں بند ہیں اور ان کے خلاف 10 سے زیادہ مجرمانہ مقدمات درج ہیں-