مار خورکا عالمی دن،پاکستان میں کتنے ہزار مارخور؟ تفصیلات آ گئیں

0
149
markhor

آج دنیا کا پہلا “عالمی دن برائے مارخور” منایا جا رہا ہے جو ہر سال 24 مئی کو منعقد ہو گا۔ مارخور پاکستان کا قومی جانور ہے۔

اقوامِ متحدہ کی جانب سے 24 مئی کو عالمی مارخور کا دِن منایا جا رہا ہے۔ آج پہلی دفعہ بین الاقوامی سطح پر پاکستانی مارخور کا دِن منایا جا رہا ہے۔ اس دن کو منانے کا مقصد پاکستان میں مارخور کی کم ہوتی نسل پر لوگوں کو آگاہی فراہم کرنا ہے۔ انٹرنیشنل یونین فار کنورزیشن آف نیچر کے مطابق پاکستان میں مارخور کی تعداد 5 سے 6 ہزار کے درمیان ہے۔ مارخور زیادہ تر گلگت بلتستان، چترال، وادی کیلاش، ہنزہ اور بلوچستان میں پایا جاتا ہے، پاکستان کے علاوہ مارخور بھارت، افغانستان، ازبکستان، تاجکستان اور چند دیگر علاقوں میں بھی پایا جاتا ہے۔

وزیراعظم کی کوارڈینیٹر برائے موسمیاتی تبدیلی رومینہ خورشید نے یوم ماخور پر نیوز بریفنگ میں کہا ہے کہ آج ہماری قوم کیلئے خوشی کا دن ہے کہ آج یوم مارخور منایا جا رہا ہے ،رومینہ خورشد عالم کا کہنا تھا کہ مارخور ہمارا قومی جانور ہے ، مارخور قدرتی ماحول کا ایک اہم باسی ہے،پاکستان کو اللہ تعالٰی نے بیش قیمتی وسائل سے نوازا ہے ،بہترین موسم، جانور، گلیشیئرز اور بہترین مقامات موجود ہیں ،ہمارے گلگت بلتستان میں 12 قسم کی بکریاں پائی جاتی ہیں ،مارخور کے تحفظ کیلئے پاکستان کی کوششیں ڈھکی چھپی نہیں ،مارخور ایک انتہائی خوبصورت اور متاثر کن جانور بھی ہے ،پہاڑی علاقوں کے عوام کیلئے یہ آمدن کا بھی ذریعہ ہے ،پاکستان کی تمام تنظیمیں ان جانوروں کے تحفظ پر کام کر رہی ہیں ،عوام اپنے جنگلی حیاتیات کا خیال رکھیں،

تین سے پانچ ہزار مارخور اس وقت پاکستان میں موجود ہیں۔آئی جی فارسٹ قادر شاہ
آئی جی فارسٹ قادر شاہ کا کہنا ہے کہ مارخور کے لئے ایک مخصوص علاقہ ہے۔اس علاقہ میں مارخور سمیت دیگر جانور ہوتے ہیں ۔مارخور کی 1990 میں تعداد بالکل گر گئی تھی۔پاکستان کا 18% علاقہ مارخور اور برفانی چیتے کے لئے ہے ۔سن 2000 میں ٹرافی ہنٹنگ کے لئے لائحہ عمل بنایا گیا ۔شروع میں 6 اور بعد میں 12 مارخور کے شکار کا کوٹہ ہوا۔یہ شکار کا کوٹہ بین الاقوامی درجہ پر جاتا ہے۔گزشتہ برس مار خور کا سب سے مہنگا شکار پرمٹ 1 لاکھ 86 ہزار ڈالر کا بکا ۔اس رقم کا بیس فیصد حصہ محکمہ جنگلی حیات کو گیا ۔تین سے پانچ ہزار مارخور اس وقت پاکستان میں موجود ہیں۔منسٹری اس سب پر کارڈنیشن کا ادارہ ہے۔صوبائی وائلڈ لائف تمام کام دیکھتی ہے ۔

مارخور کی معدومیت سے لیکر اسکی آبادی میں اضافے کے سفر کی کہانی امید کی کہانی ہے،صدر مملکت
قائمقام صدر مملکت سید یوسف رضا گیلانی نے مارخور کے عالمی دن کے موقع پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ اس دن کی اہمیت کو مد نظر رکھتے ہوئے ہم مارخور جیسی نایاب اور قیمتی جنگلی حیات کی بقا ہی نہیں بلکہ اس جذبے اور مجموعی عمل کی اہمیت کو بھی منارہے ہیں جو اسکی نسل کو محفوظ بنانے اور بڑھانے کے لئے درکار ہے۔ مارخور کوپاکستان کا قومی جانور ہونے کی علامت کی حیثیت سےنہایت اہمیت حاصل ہے ۔ اقوام متحدہ کی جانب سے 24 مئی کو مارخور کے عالمی دن کے طور پر یہ منایا جانا مارخور کی شاندار نسل اور اس کے تحفظ اور اہمیت کو اُجاگر کرتا ہے ۔ مارخور کی معدومیت سے لیکر اسکی آبادی میں اضافے کے سفر کی کہانی امید کی کہانی ہے اور یہ وہ عملی ثبوت ہے جو اسکے کامیاب تحفظ کے لئے قومی کاوشوں کو اجاگر کرتا ہے۔ مارخور کے تحفظ کے لئے کوششوں میں نہ صرف حکومتی اقدامات شامل ہیں بلکہ مقامی ابادی اور بین الاقوامی شراکت داروں کا بھی بڑا کردار ہے ۔ یہ دن یاد دلاتا ہے کہ ہمیں حیاتیاتی تنوع کے تحفظ کے لئے مسلسل کوششوں اور موسمیاتی تبدیلی کے باعث درپیش کا حل تلاش کرنے ضرورت ہے۔پاکستان جنگلی حیوانات اور نباتات کی خطرے سے دوچار انواع میں بین الاقوامی تجارت پر کنوینشن کے دستخط کنندہ کی حثیت سے درجہ اول میں ترقی پاکستان پر فخر کرتا یہ ترقی مسلسل کوششوں ، قانون سازی اور قوانین پر عمل درآمد کے باعث حاصل کی اور یہ جنگلی حیات کے تحفظ کے سلسلے میں ہمارے مخلصانہ طرزِ عمل کو ظاہر کرتی ہے ۔ ہم اس دن کی مناسبت سے اپنے اس عہد کی تجدید کرتے ہیں کہ ہم اپنے جنگلی حیات اور اسکے قدرتی ماحول کے تحفظ کے لئے اپنی کوششوں کو جاری رکھیں گے۔مشترکہ کاوشوں کے ذریعے اس امر کو یقینی بنا سکتے ہیں کہ مارخور پاکستان کے پہاڑوں میں پھلے پھولے اور ہمارا ماحول مارخورکی نسل کے لئے صحت مندانہ اور شاندار رہے

چترال: مارخور کی تیسری ہنٹنگ ٹرافی، امریکی شہری رابرٹ مائلز نے کشمیر مارخور کا شکار کر لیا

امریکی شہری نے ریکارڈ 232,000 ڈالر کا پرمٹ حاصل کر کے چترال میں مارخور کا شکار کر لیا

چترال میں مارخور کا غیر قانونی شکار کرنے والا ملزم گرفتار

بحریہ ٹاؤن کے ہسپتال میں شہریوں کو اغوا کر کے گردے نکالے جانے لگے

سماعت سے محروم بچوں کے لئے بڑی خوشخبری

سماعت سے محروم بچوں کے والدین گھبرائیں مت،آپ کا بچہ یقینا سنے گا

چلڈرن ہسپتال کا کوکلیئر امپلانٹ کے تمام اخراجات برداشت کرنے کافیصلہ،ڈاکٹر جاوید اکرم

سوتیلے باپ نے لڑکی کے ساتھ کی زیادتی، ماں‌نے جرم چھپانے کیلیے کیا تشدد

کم عمر لڑکیوں کے ساتھ زیادتی کے شوقین جعلی عامل کو عدالت نے سنائی سزا

کاروبار کے لئے پیسے نہ لانے پر بہو کو کیا گیا قتل

16 خواتین کو نازیبا و فحش ویڈیو ،تصاویر بھیج کر بلیک میل کرنے والا گرفتار

Leave a reply