شمالی کوریا کا مزید 2 کروز میزائلوں کا تجربہ

0
31

پیانگ یانگ: عالمی مخالفت کے باوجود شمالی کوریا نے مزید 2 کروز میزائلوں کا تجربہ کر لیا۔

باغی ٹی وی : غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کے مطابق شمالی کوریا نے اپنے مغربی ساحلی علاقے اونچون سے 2 کروز میزائل سمندر میں فائر کیے رواں سال 8 جون کے بعد شمالی کوریا کا یہ پہلا میزائل تجربہ ہے۔

شمالی کوریا کے صدر کورونا سے صحتیاب

شمالی کوریا نے 8 جون کو درمیانے فاصلے تک مار کرنے والے 8 بیلسٹک میزائل کا تجربہ کیا تھا اور شمالی کوریا کو میزائل تجربات پر عالمی برادری کی شدید مخالفت اور پابندیوں کا سامنا ہے۔

سیول کی وزارت دفاع نے کہا، اس سال پیانگ یانگ کے ہتھیاروں کے تجربات کے ریکارڈ توڑ سلسلے میں ایک ماہ سے جاری تعطل کا خاتمہ ہوا۔

وزارت کے ایک اہلکار نے اے ایف پی کو بتایا، آج صبح، ہمیں پتہ چلا کہ شمالی کوریا نے جنوبی پیونگن صوبے کے اونچون سے مغربی سمندر میں دو کروز میزائل فائر کیے ہیں امریکی اور جنوبی کوریا کے فوجی حکام پرواز کے فاصلے جیسی تفصیلی وضاحتوں کا تجزیہ کر رہے ہیں۔

ٹرمپ کے گھر پر چھاپے کے دوران "انتہائی خفیہ” دستاویزات ضبط

آخری بار پیانگ یانگ نے 10 جولائی کو ہتھیاروں کا تجربہ کیا تھا، جب انہوں نے متعدد راکٹ لانچرز کو فائر کیا تھا۔

اقوام متحدہ نے شمالی کوریا پر جوہری ہتھیار لے جانے کی صلاحیت رکھنے والے میزائلوں کے تجربات پر پابندی عائد کر رکھی ہے پیانگ یانگ نےاپنا پہلا جوہری تجربہ سن 2017 میں کیا تھا جس کےبعد سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی سفارت کاری کی کوششوں کے نتیجے میں اس نے مستقبل میں میزائل اور جوہری ہتھیاروں کے تجربات پر خود ساختہ پابندی کا اعلان کیا۔

ملعون سلمان رشدی پرحملہ کرنیوالےملزم کی شناخت ظاہر

Leave a reply