ورلڈ ہیڈر ایڈ

رابی پیرزادہ نے بھارتی میڈیا کو آئینہ دکھا دیا

رابی پیرزادہ نے سماجی رابطوں کی ویبسائٹ ٹویٹر پر ٹویٹ کرتے ہوئے لکھا کہ
‏واحد ایک لڑکی نے ہندوستانی میڈیا کو ہلا کر رکھ دیا، پچھلے پانچ سال سے سانپوں شیروں اور مگر مچھوں سے کھیل رہی ہوں کبھی نوٹس نہیں آیا۔ مودی کے دوستوں کچھ بھی کرلو، مودی کتا ہے اور رہے گا۔

رابی پیرزادہ نے کہا کہ یہ سانپ اور مگرمچھ میرے نہیں ہیں، دراصل کچھ سالوں پہلے میں نے دیکھا کہ لوگ سانپوں اور مگر مچھوں کو مارتے ہیں تو میں نے ایسے لوگوں کی امداد کرنا شروع کر دی جن کی آمدنی کا ذریعہ یہ سانپ اور مگر مچھ ہیں.

رابی پیرزادہ کا کہنا تھا کہ لوگ کہتے ہیں کہ میں بھارتی فلم سائن کرنے لگی ہوں تو ان کو جواب دیتے ہوئے کہوں گی کہ میں بھارتی فلموں پر تھوکتی بھی نہیں ہوں اور یہ بات رابی نے پاکستانی اخبارات کی خبروں کے ساتھ شیئر کی.

رابی پیرزادہ کا کہنا تھا کہ مجھے لگا تھا کہ میرے دشمن صرف بھارت میں ہیں لیکن پاکستان میں بھی ہیں. مودی کے خلاف جو بولا پورے بھارتی میڈیا نے رپورٹ کیا. میں بے سانپوں کے ساتھ پہلے بھی کئی ویڈیوز بنائی ہیں، جیو پر جو ناگن ڈرامہ چلا تھا جو کہ بہت ہٹ تھا ان کو سانپ بھی میں لے کر دیتی تھی.

رابی نے مزید کہا کہ میں کسی مذیب کے خلاف نہیں ہوں چاہے وہ مسلمان، ہندو یا سکھ ہو. مجھے انسانیت سے پیار ہے. مودی سے نفرت اس لیے ہے کہ وہ انسانیت کا دشمن ہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.