امریکی گلوکارہ ریحانہ دنیا کی پہلی ارب پتی امیر ترین خاتون

0
103

لاس اینجلس: عالمی شہرت یافتہ امریکی گلوکارہ ریحانہ دنیا کی پہلی ارب پتی امیر ترین خاتون موسیقار بن گئیں –

باغی ٹی وی : فوربز کی رپورٹ کے مطابق گلوکارہ 34 سال کی عمر میں امریکی گلوکارہ 2 کھرب 91 ارب روپوں کے اثاثوں کی مالک ہیں،آوٹ لک کےمطابق 21ویں نمبر پرموجود ریحانہ کی دولت میں اضافہ میوزک کیرئیر اورمیک اپ برا نڈ سے ہوا۔

قائد اعظم زندہ کی پریس کانفرنس کا دبئی کے صحافیوں نے بائی کاٹ کر دیا

امریکی گلوکارہ نے 2017 میں پارٹنر شپ پر کاسمیٹکس برا نڈ کا آغاز کیا تھا جس پران کا کہنا تھا کہ ان کا میک اپ ہر طرح کی خواتین کے استعمال کے لیے ہوگا ان کے دونوں برانڈز نے حیران کن طور پر کایلی جینر، کم کارڈیشن اور میڈونا سمیت تمام اداکارائوں کے برانڈز کو پیچھے چھوڑتے ہوئے اپنے پہلے سال میں ہی 550 ملین ڈالرز سے زائد کی سالانہ آمدنی حاصل کی تھی۔

مارچ میں، بلومبرگ نے اطلاع دی تھی کہ برانڈ ایک آئی پی او پر مشیروں کے ساتھ کام کر رہا ہے جس کی قیمت ممکنہ طور پر 3 بلین ڈالر ہو سکتی ہے۔ ریحانہ اس کمپنی کی 30 فیصد شئیرز کی مالک ہے۔ وہ فینٹی بیوٹی کے نصف کی بھی مالک ہے، جس نے 2020 میں 550 ملین ڈالرز کی آمدنی حاصل کی۔

اداکارہ صائمہ نور بھی انسٹاگرام پر آگئیں

ریحانہ کا کہنا تھا کہ کہ ان کی توجہ قیمتوں اور تعریفوں پر نہیں ہے۔ 2019 میں، گلوکارہ نے نیویارک ٹائمز کے ٹی میگزین کو بتایا کہ چونکہ انہوں نے کبھی بھی کمانے کا منصوبہ نہیں بنایا تھا، اس لیے مالیاتی سنگ میل تک پہنچنا مجھے کام کرنے سے نہیں روکے گا۔

2012 میں، ریحانہ نے ایک فلاحی فنڈ، کلارا لیونل فاؤنڈیشن (CLF) شروع کیا۔ فاؤنڈیشن کی ویب سائٹ کے مطابق ان کا مقصد "اعلیٰ تعلیم اور موسمیاتی لچک کے اقدامات کی حمایت اور فنڈز فراہم کرنا ہے۔”

ان کے پہلے اقدامات میں سے ایک، جس کو فاؤنڈیشن شروع ہونے کے ایک سال بعد شروع کیا، MAC کاسمیٹکس کے ساتھ گلوکارہ کی لپ اسٹک کی آن لائن فروخت کے ذریعے ایچ آئی وی ایڈز سے متاثرہ خواتین اور بچوں کے لیے 60 ملین ڈالر اکٹھا کیا۔

فلم لفنگےپر پابندی عائد کرنا باہر بیٹھے پرڈیوسرز کی حوصلہ شکنی ہے

فوربز کی فہرست میں 41 سالہ کم کارڈیشین اس فہرست میں دوسری سب سے کم عمر ارب پتی خاتون ہیں، جو 1.8 بلین ڈالر کے ساتھ 18 ویں نمبر پر ہیں۔

واضح رہے کہ گزشتہ سال ریحانہ نے دنیا کی پہلی امیر ترین خاتون موسیقارکا اعزاز حاصل کیا تھا-

Leave a reply