fbpx

سابق امریکی سفیر اسد مجید نے ٹویٹر اکاؤنٹ بارے وضاحت جاری کر دی

سابق امریکی سفیر اسد مجید نے واضح کیا ہے کہ انکا ٹویٹر پر ایک اکاؤنٹ ہے اور وہ ویریفایڈ ہے ۔فیک اکاؤنٹ سے ٹویٹ کی جا رہی ہیں جس سے انکا کوئی تعلق نہیں

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پراپنے تصدیق شدہ اکاؤنٹ سے کی گئی ٹوئٹ میں اسد مجید خان نے بتایا کہ سب کے لیے یہ جاننا ضروری ہے کہ یہ میرا واحد ٹوئٹر اکاؤنٹ ہے – ایک تصدیق شدہ اکاؤنٹ۔ میرے نام سے کسی دوسرے اکاؤنٹ سے جو بھی ٹویٹ کیا جا رہا ہے وہ جعلی ہے۔

اغوا کے مقدمہ میں ملوث ملزم شرجیل کو عدالت نے بری کر دیا

واضح رہے کہ گزشتہ روز قومی سلامتی کمیٹی اجلاس کے بعد اسد مجید کے ٹویٹر اکاؤنٹ کے حوالہ سے کہا جا رہا تھا کہ انہوں نے ایک ٹویٹ کی جس کے بعد انکے اکاؤنٹ کو معطل کر دیا گیا ہے وہ ٹویٹ سابق وزیراعظم عمران خان کے حق میں تھی تا ہم اب انہوں نے وضاحت جاری کی ہ

قومی سلامتی کمیٹی اجلاس کے بعد اعلامیہ میں کہا گیا تھا کہ عمران خان کی حکومت کے خلاف کوئی سازش نہیں ہوئی-

قانون کے برخلاف حلف برداری کو رکوایا گیا،عطا تارڑ

امریکا میں پاکستان کے سفیر اسد مجید خان اپنی مدت ملازمت مکمل ہونے کے بعد 24 مارچ کو اسلام آباد آئے تھےاسد مجید خان اپنے پیشرو جہانگیر صدیقی کے 25 دسمبر 2018 کو عہدہ چھوڑنے کے فوراً بعد واشنگٹن گئے اور 11 جنوری 2019 کو اُس وقت کے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو اپنی اسناد پیش کیں۔

ان کی مدت ملازمت 11 جنوری 2022 کو ختم ہوگئی تھی لیکن نامزد سفیر سردار مسعود خان کے امریکا پہنچنے تک اسد مجید 24 مارچ تک واشنگٹن میں رہے اب اسد مجید خان کو بیلجیئم میں پاکستان کا سفیر نامزد کر دیا گیا ہے۔

پی ٹی آئی رہنما اسد قیصرکیجانب سے خلاف ضابطہ بھرتیوں اور ترقیاں دینے کا انکشاف

خیال رہے کہ مسلم لیگ (ن) کی نائب صدر مریم نواز نے اسد مجید خان کو مبینہ ‘دھمکی آمیز خط’ کا مرکزی کردار قرار دیا تھا مریم نواز نے دعویٰ کیا تھا کہ یہ مبینہ خط ایک ڈرامہ تھا جس کی وجہ سے اسد مجید خان کو ‘راتوں رات’ برسلز بھیج دیا گیا۔

لیکن سفارتی ذرائع نے بتایا تھا کہ پاکستانی سفارتخانے کے ریکارڈ اور میڈیا رپورٹس سے معلوم ہوا کہ سفیر اسد مجید خان کی امریکا سے آمد اور بیلجیئم روانگی کے بارے میں کچھ بھی اچانک نہیں ہوا اُن کے امریکا سے ‘اچانک’ روانہ ہونے کی خبریں غلط ہیں۔

عمران خان نے خطرناک کھیل کھیلا، کسی بھی رحم یا رعایت کا مستحق نہیں،مریم نواز