"تعلیم پر خرچ خرچ نہیں بلکہ سرمایہ کاری ہے” خالد مقبول

0
156
khalid maqbool

پاکستان میں برطانوی ہائی کمشنر جین میریٹ نے وفاقی وزیر برائے وفاقی تعلیم اور پیشہ ورانہ تربیت ڈاکٹر خالد مقبول صدیقی سے ان کے دفتر میں ملاقات کی۔ ملاقات میں سیکرٹری تعلیم محی الدین وانی اور کنٹری ڈائریکٹر برٹش کونسل مسٹر جیمز ہیمپسن نے بھی شرکت کی ۔

خالد مقبول صدیقی نے کہا کہ وزارت تعلیم ایک ایسے پروگرام پر کام کر رہی ہے جس کا مقصد پاکستان میں تعلیمی ایمرجنسی کا اعلان کرنا ہے۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان میں سکول سے باہر بچوں کی تعداد بڑھ رہی ہے اور اس مسئلے سے نمٹنے کا واحد راستہ اسے قومی ایجنڈا بنانا ہے۔ انہوں نے کہا کہ تیزی سے اور بے قابو اربانائزیشن کی وجہ سے بڑے شہروں میں کچی آبادیوں میں اضافہ ہو رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہر تعلیمی پالیسی میں ان کچی آبادیوں کو نظر انداز کیا جاتا ہے۔ انہوں نے اس بات کو یقینی بنانے کی اہمیت پر روشنی ڈالی کہ کوئی بچہ پیچھے نہ رہ جائے۔ انہوں نے برطانیہ کی حوصلہ افزائی کی کہ وہ اسکول سے باہر بچوں کو ختم کرنے کے مقصد میں مدد فراہم کررہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہمیں تمام اسٹیک ہولڈرز خصوصاً عطیہ دہندگان کو ایک ہی پلیٹ فارم پر لانے کی ضرورت ہے تاکہ تمام کوششوں کو منظم اور ہموار کیا جا سکے۔

پاکستان میں برطانوی ہائی کمشنر محترمہ جین میریٹ نے کہا کہ برطانیہ اور پاکستان قدیم ترین شراکت دار ہیں اور 1947 سے کندھے سے کندھا ملا کر کھڑے ہیں۔ فاصلاتی تعلیم کے ذریعے برطانیہ کی یونیورسٹیوں میں پاکستانی طلباء کو مواقع فراہم کئے جا رہے ہیں ۔ انہوں نے وزیر کو یہ بھی بتایا کہ گوگل ایجوکیشن تعلیم تک رسائی کے مسئلے سے نمٹنے کے لیے پاکستان کی مدد کرنے میں بہت زیادہ دلچسپی رکھتا ہے۔ برطانوی ہائی کمشنر اور وزیر تعلیم نے صوبوں کو تعلیم کی منتقلی سے درپیش چیلنجز اور مواقع پر بھی تبادلہ خیال کیا۔

سیکرٹری تعلیم جناب محی الدین وانی نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ وزارت تعلیم ایک جامع منصوبہ تیار کر رہی ہے جو ملک میں تعلیمی ایمرجنسی کا اعلان کرے گی اور اس کے علاوہ تمام اسٹیک ہولڈرز کو ایک پیج پر لائیں گے۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان میں کام کرنے والے تمام ڈونرز اور این جی اوز سائلو اور کمپارٹمنٹس میں کام کر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے ایک ٹھوس کوشش کی جا رہی ہے کہ ایک پلیٹ فارم پاکستان کے تعلیمی شعبے میں تمام اسٹیک ہولڈرز کی کوششوں کو ہم آہنگ کر سکے۔

نواز شریف ہم قدم، بھتیجی بازی لے گئی، انقلاب آ گیا

بلیک میلنگ کی ملکہ حریم شاہ کا لندن میں نیا”دھندہ”فحاشی کا اڈہ،نازیبا ویڈیو

حریم شاہ مبشر لقمان کے جہاز تک کیسے پہنچی؟ حقائق مبشر لقمان سامنے لے آئے

متنازعہ ٹک ٹاکر حریم شاہ کی ایک اور نازیبا ویڈیو”لیک”

مریم نواز کا آٹھ سو کا سوٹ،لاہوری صحافی نے عظمیٰ بخاری سے مدد مانگ لی

مریم نواز تو شجر کاری مہم بھی کارپٹ پر واک کرکے کرتی ہے،بیرسٹر سیف

بچ کر رہنا،لڑکی اور اشتہاریوں کی مدد سے پنجاب پولیس نے ہنی ٹریپ گینگ بنا لیا

مہنگائی،غربت،عید کے کپڑے مانگنے پر باپ نے بیٹی کی جان لے لی

پسند کی شادی کیلئے شوہر،وطن ،مذہب چھوڑنے والی سیماحیدر بھارت میں بنی تشدد کا نشانہ

بحریہ ٹاؤن،چوری کا الزام،گھریلو ملازمین کو برہنہ کر کے تشدد،الٹا بھی لٹکایا گیا

بحریہ ٹاؤن کے ہسپتال میں شہریوں کو اغوا کر کے گردے نکالے جانے لگے

سماعت سے محروم بچوں کے لئے بڑی خوشخبری

Leave a reply