متحدہ عرب امارات کا قومی دن، نگران وزیراعظم کا پیغام

پاکستان اور متحدہ عرب امارات کے مابین برادرانہ تعلقات کثیر الجہتی تعاون پر محیط ہیں
0
156
anwar kakar n pm

متحدہ عرب امارات ہر سال دو دسمبر کو اپنا قومی دن مناتا ہے ، آج عرب امارات 52 واں قومی دن منا رہا ہے

متحدہ عرب امارات کے قومی دن کے موقع پر نگرا وزیراعظم انوارالحق کاکڑ، سابق وزیراعظم شہباز شریف، چیئرمین سینیٹ سمیت دیگر نے متحدہ عرب امارات کومبارکباد دی ہے،نگران وزیراعظم انوار الحق نےمتحدہ عرب امارات کے قومی دن پر پیغام میں کہا کہ 52ویں قومی دن پر یو اے ای کی حکومت اور عوام کو مبارکباد دیتا ہوں،تاریخی دن پرکوپ 28 میں شرکت کیلئے دبئی میں موجودگی پرخوشی ہے ،پاکستان کو اپنے اماراتی بھائیوں کی زبردست ترقی پر فخر ہے،یواے ای کے بانی مرحوم شیخ زید بن سلطان کی فہم وفراست کو سلام پیش کرتے ہیں،متحدہ عرب امارات کے صدر،وزیراعظم کی قائدانہ صلاحیتیں قابل ستائش ہیں۔محمد بن زاید،محمد بن راشد نے یو اے ای کو تجارت ،سیاحت و ٹیکنالوجی کا مرکز بنایا۔پاکستان ترقی اور کامیابی کے سفر میں یو اے ای کا شراکت دار رہے گا ،

پاکستان اور متحدہ عرب امارت کے دیرینہ باہمی اور تاریخی برادرانہ تعلقات ہیں.اِس موقع کی مناسبت سے پاکستان اور متحدہ عرب امارات کی لازوال دوستی کو اجاگر کرنے کے لئے نیا خوبصورت گانا “امارات اور پاکستان” لانچ کر دیا گیا ،گانے کے خوبصورت بول پاکستان اور متحدہ عرب امرات کی دوستی کی عکاسی کرتے ہیں ،“امارت و پاکستان دو دل ہیں مگر ایک جان”
“ہم پے ہے رب کا یہ احسان،
دوستی، دوستی، دوستی یہ زندہ آباد”

گانے کے دِل کو چھو لینے والے بول متحدہ عرب امارات کے نیشنل ڈے کے موقع پر دونوں ممالک کے عوام کے جذبات کی عکاسی کرتا ہے

متحدہ عرب امارات کا قومی دن مبارک ہو!!! — بلال شوکت آزاد

متحدہ عرب امارات کے51 ویں قومی دن پر تصویری نمائش کا انعقاد

وفاقی وزیر قانون اعظم نذیر تارڑ سے متحدہ عرب امارات کے ہم منصب کی ٹیلی فونک بات چیت 

چیئرمین سینیٹ محمد صادق سنجرانی نے متحدہ عرب امارات کے قومی دن کے موقع پر متحدہ عرب امارات کی قیادت اور عوام کو پاکستان کی پارلیمان، حکومت اور عوام کی جانب سے دل کی اتھاہ گہرائیوں سے مبارکباد دی ہے۔ چیئرمین سینیٹ نے کہا کہ متحدہ عرب امارات کی سیاسی قیادت نے ترقی و خوشحالی کی جو منزلیں طے کی ہیں وہ قابل تحسین ہیں۔ پاکستان متحدہ عرب امارات کے عوام کی خوشیوں میں برابر کے شریک ہے۔ انہوں نے کہا کہ خطے کی ترقی، معاشی خوشحالی اور امن کا فروغ ہمارا مشترکہ ویژن ہے۔ پاکستان اور متحدہ عرب امارات کے مابین برادرانہ تعلقات کثیر الجہتی تعاون پر محیط ہیں۔ بھائی چارے اور اعتماد کا رشتہ مشترکہ مذہبی و ثقافتی روابط کے باعث مزید مستحکم ہو اہے۔ چیئرمین سینیٹ نے کہا کہ بین الاقوامی فورمز پر مثالی تعاون پاکستان اور متحدہ عرب امارات کے مابین اعتماد اور احترام کو ظاہر کرتا ہے۔ ہمیں ان تعلقات اور بھائی چارے کی فضاء کو مزید تقویت دینے کیلئے اعلیٰ سطح پر وفود کے تبادلوں میں تیزی لانے اور تجارتی سرگرمیوں کو مزید بڑھانے پر توجہ دینا ہوگی۔ محمد صادق سنجرانی نے کہا کہ سرمایہ کاری اور کاروباری نقل و حمل کے ذریعے دونوں اطراف کے عوام کو مزید قریب لایا جا سکتا ہے۔ ۔ پاکستان اور متحدہ عرب امارات کی دوستی وقت کے ہر امتحان پر پورا اتری ہے۔ چیئرمین سینیٹ نے کہا کہ وہ متحدہ عرب امارات اور پاکستان کیلئے نئی کامیابیوں اور ترقی کیلئے دعا گو ہیں۔ پاکستان۔متحدہ عرب امارات دوستی زندہ باد۔

سیلاب متاثرین کی مدد میں متحدہ عرب امارات کا مثالی کردار

سعودی عرب میں طوفان ابھی تھما نہیں، فوج کے ذریعے تبدیلی آ سکتی ہے،سعودی ولی عہد کو کن سے ہے خطرہ؟ مبشر لقمان نے بتا دیا

مقامی ہوٹل میں متحدہ عرب امارات کے 51ویں قومی دن کی تقریب منعقد ہوئی

Leave a reply