fbpx

عمران خان نے بنی گالا کی سڑک کیلئےکتنےلاکھ روپے اپنی جیب سےادا کیئےتھے:سابق میئرنے انکشاف کردیا

اسلام آباد:عمران خان نے بنی گالا کی سڑک کیلئےکتنےلاکھ روپے اپنی جیب سےادا کیئےتھے:سابق میئراسلام آباد نے سب حقیقت کھول کرسب کے سامنے رکھ دی ،اطلاعات کے مطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد کے سابق میئر شیخ انصر عزیز نے کہا ہے کہ عمران خان نے بنی گالا کی سڑک بنوانے کیلئے محض 30 لاکھ روپے ادائیگی کی تھی ۔

ذرائع کے مطابق اس حوالے سے اسلام آباد کے سابق میئرشیخ انصرعزیز کا کہنا تھاکہ عمران خان نے بنی گالا کی سڑک بنوائی تو میں میئر اسلام آباد تھا، انہوں نے سڑک بنانے کیلئے سی ڈی اے کو 30 لاکھ روپے دیے تھے۔

 

ان کا کہنا تھاکہ ’2019 میں وزیراعظم ہاؤس سے ہدایات آئیں کہ وزیراعظم کے گھر کی طرف جو سڑک ہے اور یہ مین روڈ سے ان کے گھر کی طرف جاتی ہے، اسکی مینٹینس کروا کر دی اور اس کیلئے انہوں نے صرف 30 لاکھ ادا کیے جس کا ریکارڈ موجود ہے‘۔

 

شیخ انصر عزیز کا کہنا تھاکہ عمران خان کا دیاگیا پے آرڈر ریکارڈ میں موجود ہے، انہوں نے صرف ایک بار ادائیگی کی، اس کے بعد کوئی ادائیگی نہیں کی۔ان کا کہنا تھاکہ بنی گالا کی باقی سڑک میاں نواز شریف نے وزارت عظمیٰ سنبھالنے کے بعد بنوائی تھی۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز لاہور جلسے میں عمران خان نےکہا تھا کہ توشہ خانہ کے تحائف بیچ کر بنی گالا گھر کے باہر کی سڑک بنوائی تھی۔

زبانی نکاح،پھر حق زوجیت ادا،پھر شادی سے انکار،خاتون پولیس اہلکار بھی ہوئی زیادتی کا شکار

10 سالہ بچے کے ساتھ مسجد کے حجرے میں برہنہ حالت میں امام مسجد گرفتار

بنی گالہ کے کتوں سے کھیلنے والی "فرح”رات کے اندھیرے میں برقع پہن کر ہوئی فرار

ڈیجیٹل میڈیا ونگ ختم،ملک میں جاری انتشار اب بند ہونا چاہیے،وفاقی وزیر اطلاعات

پارلیمنٹ لاجز میں صفائی کرنے والے لڑکے کو مؤذن بنا دیا گیا تھا،شگفتہ جمانی