نواز اور شہباز میں ختم نہ ہونے والی جنگ چھڑ گئی

0
53

دو بھائیوں نواز اور شہباز میں جنگ چھڑ گئی، کامیاب کون ہو گا، آنیوالا وقت ہی بتائے گا؟

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق سابق وزیراعظم نواز شریف کو العزیزیہ ریفرنس کی سزا مکمل کرتے ہوئے انہیں دوبارہ گرفتارکیا گیا تو عدالت نے انہیں جسمانی ریمانڈ پر نیب کے حوالے کر دیا، نواز شریف کوٹ لکھپت جیل میں تھے تو ان سے ملاقات کا دن جمعرات کو مقرر تھا، آج مریم نواز سے جیل میں جنید صفدر نے ملاقات کی، نواز شریف اب نیب کی تحویل میں ہیں اس لئے آج ان سے کسی کی ملاقات نہیں ہو سکی.

نواز شریف ایک بار پھر مشکل میں، نیب کی درخواست پر عدالت نے کیا کہا؟

نوازشریف و زرداری کو چھوڑنے کا اعلان، پاکستانی سیاست میں ہلچل مچ گئی

نواز شریف اپنے چھوٹے بھائی شہباز شریف سے ابھی تک ناراض ہیں، شہبا زشریف نے نواز شریف کے لکھے گئے خط کا ابھی تک جواب نہیں دیا، ذرائع کے مطابق شہباز شریف ابھی تک مولانا کے‌ آزادی مارچ میں شرکت کے حوالہ سے مطمئن نہیں ہیں، آنے والے دنوں میں شہباز شریف کی مولانا فضل الرحمان سے ملاقات طے ہے اس ملاقات میں شہباز شریف بڑے بھائی نواز شریف کے خط کا لاج رکھتے ہوئے آزادی مارچ میں شرکت کا اعلان کریں گے لیکن جو‌ں جوں دھرنے کے دن قریب آئیں گے ،شہباز شریف کی کمر درد میں اضافہ ہو گا اور دھرنے سے عین ایک دو روز قبل شہباز شریف ہسپتال پہنچ جائیں گے.

تم کون ہوتے ہو میری ویڈیو بنانے والے؟ مریم نواز برہم

جیل جا کر بڑے بڑے سیدھے ہو جاتے ہیں، مریم نواز بھی جیل جا کر”شریف” بن گئیں

مریم نواز کی تاریخ پیدائش کیا ہے؟ عدالت نے پوچھا تو مریم نے کیا جواب دیا؟

باغی ٹی وی کے ذرائع کے مطابق نواز شریف نے گزشتہ جمرات کو شہباز شریف سے ملنے سے انکار کیا تھا اور اگلے دن جمعہ کو شہباز شریف کو خط لکھنے کے بارے میں احتساب عدالت کے باہر بتایا تھا. اب شہباز شریف بھی نواز شریف پر خفا ہیں کہ انہوں نے حسین نواز کو آزادی مارچ کے حوالہ سے خط کیوں لکھا؟ اور کیپٹن ر صفدر کو نواز شریف آگے کیوں لا رہے ہیں.

آزادی مارچ کا قصہ ہوا تمام، مولانا فضل الرحمان 27 اکتوبرکو ہوں گے پاکستان سے فرار

مولانا وزیراعظم کی خواہش پر اسلام آباد آ رہے ہیں، خبر نے کھلبلی مچا دی

ذرائع کے مطابق شہباز شریف نے بھی اپنے دیرینہ دوستوں سے اس بارے مشاورت شروع کر دی ہے کہ اگر مزید مشکل وقت آیا اور کہیں سے بھی ریلیف ملنے کا موقع ملا تو فوری ریلیف حاصل کیا جائے گا، ووٹ کو عزت دو کا نعرہ لگا کر نواز شریف نے ہٹ دھرمی دکھائی جس کا نتیجہ یہ نکلا کہ آج ساری پارٹی اندر ہے اور نواز شریف جب عدالت لائے جاتے ہیں تو سو بندے بھی جمع نہیں ہوتے. شہباز شریف نے نواز شریف کی جانب سے آزادی مارچ کی حمایت پر اندرون خانہ پلان بی پر مشاورت شروع کی ہوئی ہے .

آزادی مارچ میں زرتاج گل کریں گی شرکت، اور وہاں کیا کریں گی؟ خبر سن کر مولانا بھی پریشان

حکومت کی اپیل مسترد،جے یو آئی ڈٹ گئی، کہا ایسا نہیں ہو سکتا

آزادی مارچ، مولانا فضل الرحمان نے تاریخ کا اعلان کر دیا،کہا روکا تو پاکستان جام کر دیں گے

باغی ٹی وی کے ذرائع کے مطابق نواز شریف شہباز شریف کو پھنسانا چاہتے ہیں اور اب صورتحال یہ ہے کہ شہباز شریف بھی نواز شریف کو پھنسانا چاہتے ہیں، دونوں بھائیوں میں سے کون اندر رہتا ہے اور کون باہر یہ آزادی مارچ شروع یا ختم ہونے تک فیصلہ ہو ہی جائے گا، نواز شریف نے اگر اسی طرح ہٹ دھرمی دکھائی تو شہباز شریف مزید کیسز سے بچنے کے لئے نرم رویہ اختیار کریں گے،

نواز شریف کی پیشی،شہباز شریف نے آج پھر مثال قائم کر دی

نواز کا شہباز سے ملنے سے انکار، کیپٹن ر صفدر نے کی باغی ٹی وی کی خبر کی تصدیق

Leave a reply