وقت آ گیا ہے کہ کسی نتیجے پر پہنچا جائے،عارف علوی

0
54
elections in islamabad

صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کا کہنا ہے، وقت آ گیا ہے کہ کسی نتیجے پر پہنچا جائے، اسٹیک ہولڈرز کو ساتھ بٹھا سکتا ہوں۔

باغی ٹی وی : صدر مملکت نے کہاہے کہ کشتی ڈانواں ڈول ہے ذمے داری ہماری ہے کہ کشتی کو سہولت دیں آنے والی حکومت کے لیے مشکلات ہوں گی۔

انہوں نے کہا، معشیت تقاضا کرتی ہے کہ ایک مینڈیٹ ہو، آج کی حکومت والے بھی کہتے تھے جلد الیکشن ہوں۔ عمران خان کو احتجاج کی کال دینے کا حق آئین نے دیا ہے۔عدالتیں مشورے کے ذریعے ہی سوال کرتی ہیں۔

امریکی سائفر کی تحقیقات کرائی جائیں تو اسمبلی میں واپس آسکتے ہیں:عمران خان

عارف علوی نے کہا ہے کہ اسمبلی میں واپس جانا ہے یا نہیں یہ فیصلہ پارٹی والے خود کریں گے۔ ہمارا کام رہ گیا ہے چار آدمی ادھر سے اٹھاو اور حکومت گراو۔ چار ادمی ادھر سے اٹھاو اور حکومت کھڑی کردو۔ آگ گھر کو کھا رہی اور ہم حکومتیں گرانے میں مصروف ہیں۔

قبل ازیں چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے صحافیوں سے ملاقات کے دوران بات چیت کرتے ہوئے کہا تھا کہ ہمارے اسٹیبلشمنٹ سے اچھے تعلقات تھے لیکن پتہ نہیں کب اور کیسے خراب ہوئے۔ پاکستان میں اسٹیبلشمنٹ ایک حقیقت ہے جس کے پاس تمام اختیارات ہیں۔

لانگ مارچ کے دوران تحریک انصاف کی لاہور ریلی میں قیادت کی عدم دلچسپی

انہوں نے کہا تھا کہ اپوزیشن سے زیادہ حکومت کو اسٹیبلشمنٹ سے تعلقات کی ضرورت ہوتی ہے اور ہم اپوزیشن میں ہیں اس لیے اپوزیشن میں رہتے ہوئے تعلقات کیسے ہو سکتے ہیں۔ سابق وزیر اعظم نے اسمبلی میں واپسی کی مشروط پیشکش کرتے ہوئے کہا تھا کہ امریکی سائفر کی تحقیقات کی جائیں تو اسمبلی میں واپس آ سکتے ہیں۔

عمران خان جو بھی بات کرنا چاہتے ہیں پارلیمنٹ میں آ کر کریں،شازیہ مری

Leave a reply