fbpx

خواتین طلاق لے لیتی ہیں‌ مگرسگریٹ نوشی سے باز نہیں آتیں:ڈاکٹرنوشین حامد کے انکشافات

لاہور:خواتین طلاق لے لیتی ہیں‌ مگرسگریٹ نوشی سے باز نہیں آتیں:ڈاکٹرنوشین حامد کے انکشافات،اطلاعات کے مطابق پارلیمانی سیکرٹری برائے صحت ڈاکٹر نوشین حامد نے ملک میں طلاق کی بڑھتی ہوئی شرح کی وجہ سگریٹ نوشی کرنے والے خواتین کو قرار دیا ہے ۔

گزشتہ دنوں اسلام آباد میں تمباکو نوشی کے استعمال پر سیمینار خطاب کرتے ہوئے پی ٹی آئی کی رکن قومی اسمبلی کا دعویٰ‌ ایک نئی بحث چھڑ گئی ہے ، انہوں نے یہ دعوٰی کیا کہ ملک میں طلاق کی شرح بڑھنے کی اہم وجہ سگریٹ نوشی کرنے والی خواتین ہیں۔

ڈاکٹر نوشین حامد کا مزید کہنا تھا کہ سگریٹ نوشی کرنے والی خواتین کی طلاق ہوجاتی ہے کیونکہ ایسی خواتین کو سسرال والوں کی طرف سے قبول نہیں کیا جاتا۔
ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ ایسی خواتین کے رویے میں لچک نہیں ہوتی اس لیے وہ اپنے سسرال سے ہم آہنگی پیدا نہیں کرسکتیں‌ جس کے وجہ سے دوری ہوتے ہوتے بات طلاق تک پہنچ جاتی ہے مگرافسوس ایسی خواتین طلاق لے لیتی ہیں‌ مگرسگریٹ نہیں چھوڑتی اورپھراس کے نتیجے میں بنابنایا گھر بارچھوڑنا قبول کرلیتی ہیں‌

یونیورسٹی آف الینوائے کے شکاگو انسٹی ٹیوٹ فار ہیلتھ ریسرچ کے 2013 کے مطالعے کے مطابق 18 سال یا اس سے زیادہ عمر کے 19فیصد بالغ پاکستانی کسی نہ کسی شکل میں تمباکو کا استعمال کرتے ہیں۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!