تبلیغی جماعت کے ملک بھر میں کتنے اراکین قرنطینہ مراکز میں؟ 2 کی ہوئی کرونا سے موت

0
64

تبلیغی جماعت کے ملک بھر میں کتنے اراکین قرنطینہ مراکز میں؟ 2 کی ہوئی کرونا سے موت

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پاکستان میں 20 ہزار تبلیغی جماعت سے وابستہ افراد کو کرونا وائرس سے بچاؤ کے لئے قرنطینہ مراکز میں رکھا گیا ہے،جبکہ ہزاروں ایسے افراد کی حکومت کو تلاش ہے جو رائیونڈ میں ہونے والے تبلیغی اجتماع میں آئے تھے، کرونا وائرس کی وجہ سے رائیونڈ مرکز سمیت ملک بھر کے کئی تبلیغی مراکز کو قرنطینہ سنٹر بنا دیا گیا ہے.

رائیونڈ میں ایک روزہ اجتماع کے بعد حکومت کی اپیل پر انتظامیہ نے اجتماع تو منسوخ کر دیا تا ہم اجتماع میں آنے والے ہزاروں افراد میں سے کچھ رائیونڈ مرکز رہ گئے تھے جن میں سے پانچ سو سے زائد افراد میں کرونا کی تشخیص ہو چکی ہے، حیدرآباد،اسلام آباد، ملتان سمیت کئی شہروں میں تبلیغی جماعت کے اراکین میں‌ کرونا کے مریض سامنے آ چکے ہیں جبکہ لاہور میں ایک بیرون ملک سے تعلق رکھنے والے تبلیغی جماعت کے باشندے کی موت ہو چکی ہے، حیدر آباد میں بھی ایک ایسے مریض کی موت ہوئی جس کا تعلق تبلیغی جماعت سے تھا.

پاکستان کے صوبہ خیبر پختونخواہ میں 5300 تبلیغی جماعت کے اراکین کو قرنطینہ مراکز میں رکھا گیا ہے جو رائیونڈ کے اجتماع میں شریک ہوئے تھے، پنجاب میں تقریبا 7 ہزار اور سندھ میں 8 ہزار کے قریب تبلیغی جماعت کے اراکین کو مراکز میں رکھا گیا ہے،

ملک بھر کے بڑے شہروں میں تبلیغی جماعت کے بڑے مراکز جہاں افراد کی تعداد زیادہ تھی ان کو قرنطینہ سنٹر میں بدل دیا گیا ہے،وہاں پولیس تعینات ہے اور ان مراکز میں کسی کو آنے جانے کی اجازت نہیں.

تبلیغی جماعت کے دنیا میں لاکھوں‌ پیروکار ہیں اور رائیونڈ کے اجتماع میں اس سال چین، انڈونیشیا، نائیجیر، افغانستان سمیت متعدد ممالک سے افراد نے شرکت کی تھی جن میں تقریبا 15 سو افراد جن کا بیرون ممالک سے تعلق ہے وہ پاکستان میں موجود ہیں جبکہ باقی واپس جا چکے ہیں. غزہ کی وزارت صحت نے گزشتہ ماہ تصدیق کی تھی کہ کرونا وائرس کے فلسطین میں جو پہلے دو کیسز سامنے آئے تھے انہوں نے رائیونڈ کے اجتماع میں شرکت کی تھی.

کرونا وائرس سے اب تک ملک میں 56 افراد ہلاک ہو چکے ہیں جبکہ مریضوں کی تعداد 4 ہزار سے زیادہ ہو گئی ہے،

پنجاب کے شہر بورے والا میں تبلیغی مرکز میں کرونا کے مزید سات کیس سامنے آگئے۔ گذشتہ دو روز تین افراد میں کرونا وائرس کی تصدیق ہوئی تھی

کرونا وائرس،تبلیغی مرکز میں 9 ہلاکتیں،24 مریض،334 مشتبہ مریض،700 کو قرنطینہ کر دیا گیا

تبلیغی مرکز میں بنائے گئے قرنطینہ سنٹر میں 31 افراد میں ہوئی کرونا کی تشخیص

پنجاب کے ایک اور بڑے تبلیغی مرکز کو قرنطینہ سنٹر بنا دیا گیا،مختلف ممالک کے 391 افراد موجود

کرونا وائرس، تبلیغی جماعت کے اراکین کے حوالہ سے حکومت پنجاب نے کیا بڑا فیصلہ

تبلیغی جماعت میں شامل چینی باشندے میں کرونا کی تشخیص،مسجد کو سیل کر دیا گیا

تبلیغی اجتماع لاہور سے واپس جانیوالے شخص میں‌ کرونا وائرس کی تشخیص

تبلیغی جماعت کے ساتھ آنے والے غیر ملکی میں کرونا کی تشخیص، اسلام آباد میں مسجد سیل

 

سیالکوٹ میں کورونا وائرس کا مثبت رزلٹ آنے پر تبلیغی جماعت کے مرکز مبارک مسجد دوبرجی سے غوث بخش نامی شخص کو ہسپتال منتقل کر دیا گیا. فورٹ عباس میں کنفرم کرونا کا مریض طارق عزیز سن آف عزیز خان عمر 28 سال کے پی کے کا رہنے والا تھا تبلیغی جماعت کے ساتھ فورٹعباس آیا تھا.

سعودی عرب میں کرونا کے مریضوں میں مسلسل اضافہ، شاہ سلمان نے دیا عالمی ادارہ صحت کو فنڈ

تبلیغی مرکز کے نواحی علاقے کے 200 افراد کرونا کے شبہہ میں ہسپتال منتقل،ڈرون کے ذریعہ علاقہ کی نگرانی

بھارت کی انتہائی اہم ترین شخصیت کرونا سے خوفزدہ، کروائے گی ٹیسٹ

کرونا وائرس،بھارت میں اتنے مریض ہو جائیں گے کہ لاشیں بلڈوزر سے گڑھے میں ڈالنا پڑیں گی

کرونا مریض اہم، شادی پھر بھی ہو سکتی ہے، خاتون ڈاکٹر شادی چھوڑ کر ہسپتال پہنچ گئی

پنجاب تبلیغی جماعت کے 539 اراکین میں کورونا کی تصدیق ہو چکی ہے جس میں سے رائے ونڈ مرکز میں 404، منڈی بہاوالدین میں 3، سرگودھا 16، وہاڑی 14، راولپنڈی 6، جہلم 10، ننکانہ میں 2، گجرات 9، رحیم یار خان 15، بھکر 1، خوشاب 4، راجن پور 1، حافظ آباد میں 31، سیالکوٹ 6، لیہ میں 13 شخص شامل ہیں.

بارہ کہو میں قرنطینہ کیے گئے تبلیغی جماعت کے تمام لوگ صحت یاب ہوگئے ہیں۔ ڈی سی اسلام آباد حمزہ شفاقت نے کہا ہے کہ بارہ کہو میں قرنطینہ کیے گئے تبلیغی جماعت کے تمام لوگ صحت یاب ہوگئے ہیں اور تبلیغی جماعت کے تمام لوگوں کے ٹیسٹ نیگیٹیو آچکے ہیں جس کے بعد انہیں گھروں کو روانہ کر دیا جائے گا.

Leave a reply