عامر لیاقت کا جھوٹ پکڑا گیا، تیسری بیوی سید کی بجائے کون؟ حق مہر کتنا دیا

0
69

عامر لیاقت کا جھوٹ پکڑا گیا، تیسری بیوی سید کی بجائے کون؟ حق مہر کتنا دیا

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق عامر لیاقت نے تیسری شادی کی ہے،جس کی آج دوسرے روز بھی سوشل میڈیا پر بحث جاری ہے

عامر لیاقت کو ایک طرف شادی کی مبارکبادیں دی جا رہی ہیں تو دوسری جانب تنقید بھی کی جا رہی ہے، کئی منچلے کہہ رہے ہیں کہ عامر لیاقت خود تو کہتے ہیں کہ بیوہ عورتوں سے شادی کرو اور پھر خود ہی کم عمر لڑکی سے شادی کرتے ہیں،عامر لیاقت کی شادی کے بعد سے #amirliaquat ٹویٹر پر ٹاپ ٹرینڈ ہے جس پر صارفین اپنے جذبات کا اظہار کر رہے ہیں

عامر لیاقت کا نکاح نامہ باغی ٹی وی نے حاصل کر لیا ہے، عامر لیاقت نے تیسری شادی کرتے وقت بیوی کو ڈھائی لاکھ حق مہر دینے کا اعلان کیا ہے،عامر لیاقت کی شادی پنجاب کے شہر لودھراں میں ہوئی ہے عامر لیاقت نے بیوی کے حوالہ سے جھوٹ بولا ہے کہ اسکا تعلق سید خاندان سے ہے، عامر لیاقت نے بیوی کا نام سیدہ دانیہ شاہ بتایا جبکہ نکاح نامے پر نام دانیہ بی بی لکھا ہے، نکاح نامے پر دلہن کی پیدائش پانچ اکتوبر 2003 لکھی گئی ہے جبکہ ساتھ لکھا گیا ہے کہ دلہن کنواری ہے،نکاح نامے میں دولہا عامر لیاقت کو خود مختار لکھا گیا ہے

عامرلیاقت نے ٹویٹ کرتے ہوئے کہا کہ میری تیسری شادی کیا ہوئی، گویاآسٹریلیا کے جنگلات میں آگ لگ گئی، افواہوں ، بدگمانیوں، غیبتوں اور حسد کے شعلے بھڑک رہے ہیں، کچھ پہلی کے بعد دوسری کیسے کریں؟ یہ سوچ کر تڑپ رہے ہیں!!!

ایک صارف نے عامر لیاقت کی تیسری اہلیہ کی دو تصاویر شیئر کرتے ہوئے کہا کہ لڑکے اگلی صبح اٹھی تو ہاتھوں سے مہندی غائب ہو گئی ۔۔کچھ تو گڑبڑ ہے؟ شادی سے پہلے ہی ۔۔۔۔۔۔۔

ایک صارف کا کہنا تھا کہ شادی ایک کرنا یا چار کوئی قباحت نہیں. شادی کی خوشی میں گیت گانا کوئی مسئلہ نہیں. لیکن یہ کیا، ایک کمرے میں بیوی کے لیے گیت گاتے ہوئے یہ بھول جانا کہ لوگ بھی بیٹھے ہیں اور ویڈیو بھی بن رہی ہے.
عامر لیاقت کا بس چلے تو پورن انڈسٹری میں چلا جائے…..

ایک صارف کا کہنا تھا کہ #amirliaquat پر تنقید زیادہ تر وہی لوگ کر رہے ہیں جن کی ابھی تک پہلی بھی نہیں ہوئی ہے۔ ٹرک کے پیچھے لکھا ہوا دیکھا تھا "محنت کر حسد نہ کر”

ایک صارف کا کہنا تھا کہ خان صاحب مہربانی کریں اب وقت آ گیا ہے کہ مراد سعید کی جگہ پہلا نمبر عامر لیاقت کو دیا جائے، اس کو بھی محنت پر لگایا جائے ،عامر لیاقت مقام خاص کو جلد حاصل کر لیں گے۔

قبل ازیں عامر لیاقت نے ایک ٹی وی انٹرویو میں اپنی تیسری شادی کے حوالہ سے بتایا کہ ان کی دانیہ سے صرف 28 منٹ کی پہلی ملاقات ہوئی تھی اس سے پہلے کبھی بھی دونوں نہیں ملے تھے لودھراں محفل میلاد میں گیا تھا۔ جس کے بعد میزبان ایک پیر صاحب کے پاس لے کر گئے اوران سے اپنے نجی معاملات پر تذکرہ کیا تو انہوں نے کہا کہ شادی کرلولیکن اس سے جسے دیکھا نہ ہو اسی لیے دانیہ شاہ سے ملاقات کرائی گئی تو دونوں نے فوری طورپر شادی کی رضا مندی ظاہر کردی پہلی ملاقات میں دانیہ نظریں جھکائے بیٹھی رہیں انتہائی سادہ اور پیاری لگیں شادی کو ڈیڑھ ہفتہ ہوگیا ابتدا میں سوچا تھا کہ لودھراں میں ہونے والا نکاح خود ہی پڑھا دوں کیونکہ بیشتر نکاح خواں کئی ساری دعائیں نہیں پڑھاتے نکاح میں دانیہ شاہ کے صرف گھر والے شریک تھے عامر لیاقت نے اس جانب بھی اشارہ کیا کہ ممکن ہے کہ وہ اگلا انتخاب لودھراں سے ہی لڑیں۔عامر لیاقت کے مطابق دانیہ کو منہ دکھائی میں گاڑی دی ہے

واضح رہے کہ عامر لیاقت حسین نے تیسری شادی کا اعلان سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے ٹوئٹ میں کرتے ہوئے کہا گزشتہ رات میں 18 سالہ سیدہ دانیہ شاہ سے رشتہ ازدواج میں منسلک ہوا۔ دانیہ کا تعلق جنوبی پنجاب کے علاقے لودھراں کے معزز نجیب الطرفین ’’سادات‘‘ خاندان سے ہے۔

عامر لیاقت نے مزید بتایا کہ ان کی بیوی سرائیکی، دلکش، سادہ اور پیاری ہے۔ انہوں نے کہا میں اپنےتمام خیرخواہوں سے ہمارے لیے دعا کرنے کی درخواست کرتا ہوں۔ میں ابھی حال ہی میں اپنی زندگی کے سیاہ دور سے گزرا ہوں جو کہ ایک غلط موڑ تھا۔

عامر لیاقت نے اپنی تیسری نئی نویلی بیوی کے ساتھ ایک خوبصورت تصویر بھی سوشل میڈیا پر شیئر کی۔

گزشتہ روز ہی عامر لیاقت کی سابق دوسری اہلیہ طوبیٰ انور نے عامر لیاقت سے خلع لینے کی تصدیق کی تھی اور خلع کے محض ایک روز بعد ہی عامر لیاقت نے تیسری شادی کرنے کا اعلان کردیا

واضح رہے پی ٹی آئی کے رہنما عامر لیاقت نے 2018 میں سیدہ طوبیٰ سے شادی کی تھی۔ یہ ان کی دوسری شادی تھی ان کی پہلی بیوی سیدہ بشریٰ اقبال نے دسمبر 2020 میں اپنی انسٹاگرام پوسٹ میں کہا تھا کہ انہیں ان کے سابقہ شوہر نے طلاق دے دی تھی انہوں نے دعویٰ کیا تھا کہ ڈاکٹر عامر لیاقت نے انہیں طلاق طوبٰی انور کے کہنے پر ایک فون کال پر دی تھی۔

لاک ڈاؤن ختم کیا جائے، شوہر کے دن رات ہمبستری سے تنگ خاتون کا مطالبہ

لاک ڈاؤن، فاقوں سے تنگ بھارتی شہریوں نے ترنگے کو پاؤں تلے روند ڈالا

کرونا مریض اہم، شادی پھر بھی ہو سکتی ہے، خاتون ڈاکٹر شادی چھوڑ کر ہسپتال پہنچ گئی

کرونا لاک ڈاؤن، رات میں بچوں نے کیا کام شروع کر دیا؟ والدین ہوئے پریشان

پولیس اہلکار نے لڑکی کو منہ بولی بیٹی بنا کر زیادتی کا نشانہ بنا ڈالا، نازیبا ویڈیو بھی بنا لیں

نوجوان لڑکی سے چار افراد کی زیادتی کی ویڈیو وائرل ہونے کے بعد پولیس ان ایکشن

خاتون سے زیادتی اور زبردستی شادی کی کوشش کرنے والا ملزم گرفتار

کرونا میں مرد کو ہمبستری سے روکنا گناہ یا ثواب

لاہور میں زیادتی کیسز میں مسلسل اضافہ،نوکری کی بہانے خاتون کے ساتھ ہوٹل میں زیادتی

ماں بیٹی سے زیادتی کیس میں اہم پیشرفت سامنے آ گئی

لاہور میں رواں برس جنسی زیادتی کے 369 کیسز، کسی ایک ملزم کو بھی سزا نہ مل سکی

لاہور میں حوا کی دو اور بیٹیاں لٹ گئیں،اغوا کے بعد جنسی زیادتی

شوہر نے بھائی اور بھانجے کے ساتھ ملکر بیوی کے ساتھ ایسا کام کیا کہ سب گرفتار ہو گئے

لڑکیوں سے بڑھتے ہوئے زیادتی کے واقعات کی پنجاب اسمبلی میں بھی گونج

لاہور میں خواتین سے زیادتی کے بڑھتے واقعات،ملزمہ کیا کرتی؟ تہلکہ خیز انکشاف

نو سالہ بچی سے زیادتی کی کوشش کرنیوالا سگا پھوپھا گرفتار

خواتین کو دست درازی سے بچانے کیلئے سی سی پی او لاہور میدان میں آ گئے

خواتین کی تصاویر اور ویڈیوز بنانے والے اوباش ملزمان گرفتار

یہ ہے پنجاب،ایک روز میں ایک شہر میں جنسی زیادتی کے چھ کیسزسامنے آ گئے

پنجاب میں ایک برس میں خواتین سے زیادتی کے 3 ہزار سے زائد کیس رپورٹ

Leave a reply